6. Kapitola

31 3 0
                                    

Bruno ako sa nakoniec rozhodol, že ho bude volať ho nechal samého v bazéne za čo bol neskutočne rád, že mu verí natoľko, aby ho nechal osamote. Veď predsa mohol hoci kedy utiecť. Vždy keď bol vo vode alebo blízko nej cítil sa úžasne. Občas mal dokonca pocit akoby s ním tá voda hovorila alebo živočíchy v nej mu rozprávali všetky ich príbehy. Od doby čo sa u neho začala prejavovať jeho inakosť mal pocit, že mu namiesto krvi prúdi v žilách slaná voda. Už neraz sa stalo, že keď sa porezal jeho krv mala slanú chuť a celkovo bola oveľa svetlejšia ako mali obyčajný ľudia.

Jednu chvíľu len tak plával po tom zase skákal rôzne premety no nakoniec ho to prestalo baviť. Oprel sa o okraj bazénu, zaklonil hlavu, a tak ju nechal zohrievať lúčmi slnka, zatvoril oči a začal premýšľať ako sa Marie má alebo čo robí za tú dobu čo už nepatril do cirkuse. Možno prišli do nového mesta a ona tam zostala alebo tam stretla nejakého mladého a dobre vyzerajúceho muža z lepšej rodiny alebo sa konečne Donovi podarilo ju presvedčiť, aby mu dala šancu, aby jej dokázal, že on je lepší ako nejaká morská obluda ako ho občas nazýval. V ten moment si uvedomil, že ani jedna z jeho myšlienok by nemohla byť pravdivá.

Veď predsa Marie mu povedala, že ho miluje a dokonca s ním chcela odísť takže sa nemusí strachovať, že by podľahla Donovi alebo niekomu inému. ,,Wind!"ozvalo sa za ním veľmi povedomý a hlavne jemný hlas. Otočil sa a nemohol uveriť vlastným očiam. Neďaleko stála Marie s jej prekrásnym úsmevom a iskričkami šťastia v očiach. Bola ešte krajšia ako si naposledy pamätal. Jej dlhé hnedasté vlasy po pás sa okolo nej vlnili ako vlny rozbúreného mora počas letnej búrky a modré oči mali farbu toho najpriezračnejšieho oceánu aký kedy videl a to bolo práve v Guine an Choar kde sa aj po prvý raz spoznali.

Bol to v jeden krásny letný keď ako malý jedenásť ročný chlapec sa potuloval po meste Guine an Choar až sa napokon dostal k cirkusu. Zaplatil lístok z peňazí, ktoré mu zostali a nechal sa unášať celým programom. Marie spoločne s Donom boli akrobati na visutej hrazde keď sa mu šmykli ruky a on spadol. Po vystúpení si neúmyselne vypočul rozhovor v ktorom bol Giuseppe naštvaný, že prišli o hlavnú hviezdu celého programu až to nemohol vydržať a opýtal sa či by sa k nim nemohol pridať.

Giuseppe v ňom zrazu zbadal novú hviezdu a jeho ponuku prijal a teraz pokiaľ ho neprepustil pracoval pre neho. ,,Marie ako si ma našla?"opýtal sa s neskrývaným prekvapením v tvári a rýchlo vyšiel z bazénu aby mohol byť pri nej čo najskôr. Natiahla ku nemu ruku a on ju s veľkou láskou v srdci prijal. ,,Wind nepribližuj sa ku nej!"vykríkol Bruno, rozbehol sa ich smerom no bolo už neskoro. Wind už bol pri Marie, naklonil sa ku nej aby ju pobozkal no to čo sa stalo vôbec nečakal.

Joker2559

WaterWhere stories live. Discover now