Z nohami začal silno pohybovať dopredu a dozadu a s myšlienkou na vodu sa silno odrazil dúfajúc, že sa mu podarí dostať s tvorom z vody. Voda ich vyhodila dosť ďaleko no taktiež dosť blízko na to, aby z nej mohol čerpať na výrobu zbraní. ,,No počkaj, keď ťa dostanem,"zasyčal na Winda a znovu sa na neho začal sápať. Bol rád, že sa vždy vyhol no tiež vedel, že to dlho nevydrží. Akurát, keď si začal tvoriť ďalšie dýky tvor Winda pevne objal chápadlami okolo tela. No ruky mal relatívne voľné, uchopil rukoväť dýky, ktorá ku nemu doletela rýchlosťou blesku a zabodol ju tvorovi bez váhania do chápadla. Tvor bolestivo zreval a pustil ho. Trojzubec. Vytvor si trojzubec. Nabádal ho neznámy hlas z perly. Prv nechápal, čo sa to deje no nakoniec sa rozhodol poslúchnuť perlu a začal tvoriť trojzubec v jeho výške.
Natiahol ruku a čakal kedy mu do nej priletí jeho nová zbraň. Dlho nemusel čakať, keď v ruke pevne zovrel trojzubec. Mal pocit ako keby sa v ňom nie čo zmenilo. ,,To nie je možné,"vykríkol nahnevane tvor s už uzdraveným chápadlom. V ten moment sa započal boj na život a na smrť. Ani si neuvedomil ako dlho spolu bojovali no vedel jedno. Nemohol tvora nechať vyhrať. Hoci mal na sebe dosť veľa hlbokých tržných rán z ktorých mu vytekala azúrovo modrá krv ale jemu to bolo jedno. Nad hlavou zatočil tvojzubcom a celou silou, ktorú ešte mal ho hodil po tvorovi. Tri zuby sa zapichli do malého tela, ktoré padlo na zem. Nohy sa mu od únavy podlomili a bezvládne ležal na zemi. Voda, ta ti pomôže. Znovu sa ozýval hlas z perly a tento raz bol jemný ako vánok. Pomaly sa začal plaziť ku bazénu až sa Windovi podarilo ku nej napokon dostať. Opatrne natiahol ruku ku vode a postupne sa začal ponárať. Telo kleslo na samé dno a Wind začal pociťovať únavu. Zatvoril oči a nechal sa unášať spevom, ktorý vychádzal z perly.
Joker2559
YOU ARE READING
Water
FantasyBol iný ako ostatné deti už od malička. Dokázal zadržať dych pod vodou viac ako druhý. Všetci ho považovali za niečo strašidelné a báli sa ho. Odsudzovali ho za jeho výnimočnosť až sa napokon začal aj on sám nenávidieť a báť, pokiaľ sa nedostal do c...