IL - 31

694 78 4
                                    


Author's POV

" Kau rasa mana yang sesuai dengan aku ". Suyeon memegang dua dress disisi , meminta pendapat Yooni.

Yooni meletakkan tangan didagu seakan berfikir.

" Okay memandangkan tema kita tahun ni Prince and Princess , aku cadangkan kau amik yang ni-". Dia menunjuk pada dress yang di sebelah kanan.

Memang nampak sedikit ciri-ciri princess tu.

" Okay then aku akan ambil ni-". Belum sempat dia berbuat apa-apa tiba-tiba dress itu dirampas dari tepi.

" Opps ! Sorry honeybunny. I rasa dress ni lebih sesuai dengan I. Well you boleh nampak jelas badan I ni ada shape , bukan macam...". Perempuan itu memandang Suyeon atas bawah.

" Kan Jimin ? "

Yooni mengangkat kening apabila nama Jimin disebut.

Jimin yang tadinya dibelakang perempuan itu beranikan diri berdiri dihadapan mereka dengan menyengih.

" Ya sayang , apa-apa pun sesuai untuk you-"

" Termasuk baju kitar semula ". Sampuk Yooni laju. Membulat mata mereka.

" B-baju apa ?! Tak guna ! sayang ! you tengok perempuan miskin ni ! Ada ke dia kutuk I ! You marah dia sekarang ! "

" H-ha ? Marah ? ". Jimin meneguk air liur memandang Yooni. Dia nak marah Yooni?

Haha

Tunggu telinga arnab muncul atas kepala Jungkook pun belum tentu dia boleh marah.

" Ewah ewahh. Weh sister, ape cer main rampas-rampas barang ni. Kau tak nampak kawan aku dah pilih dulu tadi ? "

" Itu tadi. Sekarang I dah pilih dress ni , you ni macam lah tak boleh cari lain. Ee nyampah "

" NYAMPAH NYAMPAH AKU LAGI NYAMPAH DENGAN KAU LA POMPUAN. BAGI BALIK DRESS TU DASAR BONTOT BESAR- ASSKSKJSJSJ "

Suyeon segera menutup mulut Yooni.

" Weh dahlah , orang tengok la. Aku cari dress lain je la "

" ASDHSJAL- WEH LEPAS PUIH ". Suyeon menarik semula tangannya dari mulut Yooni.

" Ee kau bernasib baik harini. Kalau kawan aku tak tahan tadi , dah lama aku sepak bontot besar kau tu. Dasar botox ! "

" Nama I sluty la ! Ee-"

" Sluttt uwerkk !!"

" Weh dah lah Yooni. Jom pergi kedai lain ". Akhirnya Suyeon mengheret Yooni keluar dari situ. Kalau tak mahunya kedai tu jadi medan perang.

***

" Balik ah jom. Aku rasa dah tak ada benda lagi nak beli ". Ajak Yooni sambil lap peluh yang meluncur elok didahi.

Walaupun baru 3 minit mereka menapak keluar dari mall.

" Tapi awal lagi. Kau tak nak singgah mana-mana ? Lepak-lepak , makan minum , cium-cium-"

" Eh kau sampai cium pulak. Kau fikir aku lesbi ke. Tak pelah , memandangkan aku pun dah penat apa kata kau lepak rumah aku. Nak "

" Lepak rumah kau ? Em family kau tak marah ke ?". Mereka mula melabuhkan punggung di bus stop.

Yooni keluarkan henfon untuk menelepon pemandu tercinta.

[C] International Liar's | Jeon JungkookWhere stories live. Discover now