0558...: Günaydın.(08:00)
Dolunay: Ya sen neden şu afilli sözler yazan romantik anonimler gibi uzun günaydın mesajı yazmıyorsun?(08:09)
0558...: Şey mi yazmalıydım yani,(08:09)
0558...: "Günaydın, gökyüzüne baktığımda gecemi aydınlatan ayım. Günaydın güneşin bile ışığını sönük bırakan gecenin beyaz elbiseli güzeli Dolunay'ım "falan.(08:11)
Dolunay: Sen yazma.(08:13)
Dolunay: Söz bir daha asla böyle salak bir cümle kurmayacağım.(08:16)
Dolunay: Ayım ne ya?(08:18)
Dolunay: İlk aklıma hayvan olan geldi.(08:22)
0558...: Balın olayım ye beni demem lazım mı?(08:23)
Dolunay: Engellerim.(08:24)
0558...: Tamam tamam. (08:25)
0558...: Ee napıyorsun.(08:25)
Dolunay: Hiç oturuyorum sınıfta boş boş.(08:29)
0558...: Arkadaşlarının yanına gitsene.(08:29)
Dolunay: Böyle kibar bir kovma hayatımda görmedim.(08:34)
0558...: Yani bana kalırsa da gitme ama işte azıcık anlayışlı davranayım dedim.(08:36)
Dolunay: Allah razı olsun ne diyeyim.(08:39)
0558...: Şaka bir yana neden gitmiyorsun?(08:40)
Dolunay: Bilmiyor gibi davranma 😒(08:43)
Dolunay: İnsanlarla konuşmak işkence benim için. (08:47)
Dolunay: Buna ek olarak insanların bana garip davranışı moralimi bozuyor.(08:53)
Dolunay: Onun için burada kalıp seninle konuşmak daha cazip.(08:55)
Dediklerimde haklıydım. Şu an belki çok pis bir biçimde kandırılıyordum ama denemekten zarar gelmezdi. Cevabını okumak için tekrar kapanan ekranımı açtığımda telefonda başka bir numaranın beni aradığını görmüştüm. Kaşlarımı çatıp kim olduğunu düşünmeye başladığımda saçma sapan bekleyeceğime açınca zaten kim olduğunu öğreneceğim için cevapladım.
İşte en zor kısım şimdi başlıyordu. Karşımda biri olmadan telefonda görüşmek benim için işkenceden farksızdı. Gözlerimi kapatıp karşımda biri varmış gibi hayal ederek konuşmak yine biraz kolaylık sağlıyordu. Bu yüzden gözlerimi kapattım.
"Alo?"
"Alo, iyi günler. Dolunay Sağlam'la mı görüşüyorum?"
"Ev...vet benim. Siz kim...kimsiniz?"
"Ben artı haberden Aslı Tunç. Size bir şeyler sormak için aramıştım."
"Nasıl ya...yardımcı olabilirim?"
"Yaşadıklarınız hakkında bir canlı yayınımızda çıkıp 10 dakika da olsa sizinle röportaj yapmak istiyorum. Eğer kabul ed-"
"Bakın A...Aslı hanım k...onuşmak be...nim için çok zor. Bunu s...sizde fark etmi...şsinizdir."
"Farkındayım Dolunay hanım. Ama sadece 10 dakika dediğim gibi. Sizin gibi olan belkide çok fazla kişi var. Hastalığınız. Afaziydi öyle değil mi?"
"Evet."
"Sizin gibi olup insanlarla bağlantısını kesenler var. Belki onlara umut olursunuz. Tüm herkese aslında sağlıklı olduğunuzu göstermek istemez misiniz? Hem inanın sizi çok zorlamayacağım. Sadece dediğim gibi 10 dakika."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFAZİ💫
FanfictionBilinmeyen: Kendini boşuna üzüyorsun. Bilinmeyen: Boşu boşuna yıpratıp tedavini zorlaştırıyorsun. Bilinmeyen: Şunu unutma, Bilinmeyen: Sen engelli değilsin. Bilinmeyen: Tıpkı seni sevmem gibi, engel değil. Bilinmeyen: Afazi bir engel değil.