•💙Bayramınız mübarek olsunn💙•En çok yorum beklediğim bölümü an itibari ile atıyorum.
^^^
💫Yazarın Anlatımı💫
"Kenan!" Yusuf Kenan'ın odasına hızla daldığında Kenan şaşkınca bakıyordu.
"Yusuf n'oldu?"
"Sercan gelmedi mi?"
"Hayır da bir problem mi var?"
"Seri yine mesaj attı. Şu ölen kişilerin adlarının olduğu listeyi bana ver hemen."
"Ne yazmış?"
"Birini daha öldürmüş ama mesajın sonunda şey yazıyor 'Bir kişi tamamlandı.'"
"Bu ne demek?" Kenan kaşlarını çatarak sorduğunda bir yandan da Yusuf'a kağıdı uzatıyordu.
"Bende anlamadım. Ama aklıma bir şey geldi." Deyip listeye baktığında şok ile gözleri irice açıldı.
"N'oldu Yusuf?" Kenan sorduğunda Yusuf listeyi fırlatıp kapıya doğru koşmaya başladı. "Kenan çabuk!"
Kenan arkasından hızla koşmaya başladığında anlam veremiyordu. Liste de ne görmüştü ki?
Yusuf arabaya bindiğinde anahtarı kontağa sokup çalıştırmak için çevirdiğinde Kenan'da binmiş ve patinajla arbaya kaldırıp yola çıkmışlardı.
"Yusuf ne olduğunu söyle artık!"
"Kenan çıkar telefonunu isimlerin baş harflerinden sonra çizgi koyup yaz ve yukarıdan aşağıya sırala ,anlayacaksın!" Kenan , Yusuf'un dediği gibi listeyi sıralarken Yusuf Sercan'ı arayıp olay yerine ekip göndermelerini istemişti. Kenan ise gördüğü karşısında şok olmuştu.
D-erin
O-may
L-evend
U-ras
N-ehir
A-ylin
Y-ektaS-elin
A-rda
G-üney
L-eyla
A-yfer
M-uhsin."Okan çabuk Dolunay'ın yanına çıkın oğlum. Duyuyor musunuz beni? Hemen , hemen, hemen! " Yusuf bağırarak konuştuğunda Okan yanında Kadir ile yukarı çıkmışlardı.
Her şeyden habersiz Dolunay ise televizyona bakarken çalan telefonunda bilinmeyeni görünce gülümsedi ve hemen cevapladı.
"Bil...o?"
"Dolunay şimdi beni iyi dinle güzelim. Okan ve Kadir yukarı gelecekler onları içeri al sakın korkma duydun mu beni?" Dolunay ise yerinde doğrulmuştu.
"N...eler oluyo...oluyor."
"Seri geliyor."
"Ne?"
"Bir kişi tamamlandı dediği senmişsin Dolunay. Bizde şimdi yoldayız" Dolunay'ın kulakları uğuldamaya başladığında telefondan Yusuf bağırdı. "Korkma güzelim tam zamanında yanında olacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFAZİ💫
FanfictionBilinmeyen: Kendini boşuna üzüyorsun. Bilinmeyen: Boşu boşuna yıpratıp tedavini zorlaştırıyorsun. Bilinmeyen: Şunu unutma, Bilinmeyen: Sen engelli değilsin. Bilinmeyen: Tıpkı seni sevmem gibi, engel değil. Bilinmeyen: Afazi bir engel değil.