"3 Yıl Önce"

1.8K 85 87
                                    

Kısacık bir zamanınızı ayırıp başla tarihinizi yazarsanız sevinirim😊💕

Açık Anonimden gelenler sizide buraya alalım😂💕💙

💕İyi Okumlar💕

^^^

💫 3 Yıl Önce💫

  "Yalvarırım bırak beni." Göz yaşlarım istem dışı yanaklarımdan süzülürken bir ihtimal kurtarılmayı bekliyordum. "İmkanı yok. Bu iş bu gün bitecek. Ve sen en son , en özel eserim olacaksın. Ben de senden sonra ortadan kaybolup gideceğim."  Hıçkırıklara boğulduğumda , o kahkaha atmakla yetinmişti.

  Elinde ki bıçakla yaklaşmaya başladığında gözlerimi sımsıkı kapattım. "O zaman bir an önce bitir işini." "Sandığın gibi her şeyi çabucak bitirmeyeceğim." Tekrar kahkaha atmıştı. İçimden sadece öleceksem eğer bir an önce olup bitmesi ve benim hiç bir acıyı hissetmemem için dua ediyordum.

  Bıçağın bacağıma değdiğini hissettiğim sırada gözlerimi iyice sıkmıştım. Başlıyordu. Acı hissetmeye başladığım o süreyle eş zamanlı olarak kapının kırılma sesi duyulmuştu. "Elindeki bıçağı yere at! Polis! " "Asla!" demesiyle bıçağı beklemediğim anda saplamıştı. Ve anında silah sesi... Üzerimde ağırlık hissettiğimde gözlerimi açmaya çalışmıştım ama sanki buna engel olan bir şey var gibiydi.

  "Hanımefendi beni duyuyor musunuz?"  Gelen sesin netliği azalmaya başlamıştı. Üzerimdeki ağırlık bir anda kalktığında bile hala nefes alamıyordum. "Allah kahretsin! Çok kan kaybediyor. Kenan hemen ambulansı ara ve bir bez falan bul!"  Bacağıma baskı yapan eli bir anda tuttuğumda o kişi hemen konuşmaya başlamıştı. "Sakin olun kurtaracağız sizi!" "Neden ben?" "Anlamadım?" Sesi tekrar duyduktan kısa bir süre sonra bir rüyaya girmiş gibi olmuştum. Tüm sesler kesilmiş ve ormanlık bir alanda karşımda akan nehire bakıyordum.

^^^

Yazar'ın Anlatımı

  Kızın en son "Neden ben ?" demesinden sonra adam anlamaz bir biçimde kaşlarını çattı. O da bilmiyordu bunu. 'Bilmiyorum' demek yerine sanki duyduğunu anlamamış gibi davranmayı seçmişti. Kızın bilincinin açık kalmasını da sağlamak istiyordu. "Anlamadım?" dedi sorar nitelikte . Ama kız o sıra başka şeyler sayıklamaya başlamıştı. Kafası yan tarafa doğru düştüğünde sinirle bağırdı. "Kenan!" "Geldim. Kusura bakmayın adresi tarif etmem zor oldu."  Elindeki bezi adama uzattığında , adam hemen alıp yaraya bastırmıştı.

  Gözleri ile yerde yatan adamı işaret etti. "Öldü mü?" Kenan hızla yanına gidip bilediğine elini koyup baktı ama maalesef yaşam belirtisi yoktu. Kafasını sallamıştı. Bu onun açısından da kötüydü. Polis olarak birini vurmuştu sonuçta. "Sakin ol bir şekilde halledeceğiz. Ambulans ne zaman gelirmiş?" " Bir kaç dakikaya burada olurlar."  Adam onaylarcasına kafasını salladığında eliyle tampon yaptığı beze baktı. Neredeyse 2 dakika da bez komple kan olmuştu.

^^^

  Yoğun bakımda yatan kıza bakmaya devam ederken içerideki doktor çıkmış ve yanına gelmişti. " Durumu nasıl?" "İyi haberler vermek isterdim fakat maalesef kötü. Bıçak bacağındaki aort damarına saplandığı için çok kan kaybetti. Ve uzun süreli olduğundan dolayı neyle karşı karşıya olduğumuzdan emin değiliz."  Adamın kaşları çatıldı. "Ne demek şimdi bu?" "Şu demek, beynine uzun bir süre oksijen ve kan gitmediği için bizi bazı durumlar bekliyor. Yaşaması durumunda  bazı sorunlar var..."

  Doktor derince nefes alıp cam bölmeden yatan kıza baktı. "Felç kalabilir ve ya daha başka şeyler de olabilir. Neyle karşı karşıya kalacağımızı bilmiyoruz." " Peki ne zaman uyanır?" "Bu bugün olabilir, yarın olabilir, 1 hafta sonra hatta yıllar sonra da olabilir, kısacası bilemiyoruz." Adam da bu sefer kıza bakmaya başlamıştı. "Yani her şey bellisiz durumda. Tek bildiğimiz bu şekilde makinalarla nefes alacak olması. Yaşam belirtisi verene kadar..." Doktor üzgünce başını eğmişti. "Maalesef."

  Adam kıza bir süre daha baktıktan sonra silkelenip doktora dönmüştü. Doktor başını kaldırıp adama baktığında, adam elini uzatmıştı. "Bir gelişme olduğunda lütfen beni haberdar edin." "Peki ,tamam."

  Adam tekrar ve son kez kıza bakıp hastaneden ayrılmak için çıkışa yönelmişti. Aklından tek geçen şey ise inşallah diğerleri gibi, diğer kurbanlar gibi sonucunun aynı olmamasıydı.O gün sadece onu kurtarabilmiş olmayı diledi.

^^^

Hepinize selam💕

Karşınızda konusu baya farklı bir hikaye ile karşınızdayım. Tanıtımdan bir şey anlamamanız normal sadece ilerleyen bölümlerde olayın nasıl olduğunu anlamanız için kısa bir geçmiş bölümüydü bu.

Ayrıca bölümlerle ilgili kuralım var bunu ilk bölümün en başında size söyleyeceğim umarım orayı okumadan geçmezsiniz. Yeni bölümde görüşmek üzere 👋🏻

AFAZİ💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin