The daughter of 19

2.1K 83 10
                                    

-Райли,ставай мила.

Чух баща ми да вика от коридора. Веднага станах и тръгнах към банята. Пуснах душа и топлата вода ме успокои. Нека да ви се представя. Аз съм Райли Дейвис. До преди 15 години бях Райли Бекъм,но това вече е минало. Дъщеря съм на бившата шефка на мафията. Да,точно така. Елинор Бекъм е майка ми,която ме изостави,когато бях на 5. Но вече не съм малко дете. Омръзна ми всяка нощ да плача за нея. Помня,че когато бях малка плаках и майка ми винаги идваше. Но след онзи ден в болницата...тя нито ме потърси,нито попита някой за мен. Но какво мога да очаквам от дъщерята на мафията? Спрях водата и излязох от банята. Взех си черно дантелено бельо и дрехи. Оправих се и седнах пред огледалото. Сложих си спирала,фон дьо тен,сенки за очи и червено червило. Все пак се готвех за поредната си мисия. Не си мислите,че ще бъда доброто малко момиченце,чакащо мама да дойде. Това момиче умря отдавна. Умря точно тогава, когато се убедих,че тя няма да се върне. Затова нека ви разкажа малко повече за себе си. На 19 години съм и живея с баща си. Баба ми Елизабет идва понякога и ме глези с разни сладкиши приготвени от нея. Обожавам тази жена. Но не толкова,колкото жената,която умря. Майка ми.....Елинор е мъртва. Приех го още тогава. Затварях се в стаята си,не говорех с никога,не се храних,дори и вода не съм пила. Но на кого му пука? Та,така бях около 4-5 години. Но после се съвзех. Баща ми ми каза какво работи,а аз с удоволствие реших да му помагам. Ще бъда нещо като.....мама.

-Райли,хайде ще закъснеем.

-Идвам татко. Какво е този път? Кражба от нашата стока,или пък трябва да махнем някой от играта?

Вече бях долу при него. Той ми приготвяше палачинки. Татко някак си се опитваше да замести майка ми. В някои случаи успяваше,в други не. Той е най-добрият баща,който мога да имам. Баба също,те са най-важните хора в живота ми. Както и Аби. Дъщерята на кака Маги. И двете са уникални. След като мама си тръгна Маги и Аби бяха до мен. С Аби си играехме,а Маги готвеше вкъщи. Понеже татко не бе перфектния готвач. А появи се и още един човек в живота ни....

-Майки. Прибрах се.

Да,това е тя. Мразя тази жена. Има нещо негативно в нея. Мразя такива хора като нея. Държи се добре с мен,но сякаш...излъчва само омразни чувства.

-Луси,скъпа.

Луси....втората жена на баща ми. До колкото разбрах,след мама той е имал авантюра с друга. Не го виня, все пак не всички трябва да скърбим за майка ми. Луси дойде до татко и го целуна. Мисля,че той наистина я обича.

Hate Changes EverythingWhere stories live. Discover now