Nataniel love me? i don't think so!

851 37 1
                                    

Глас,който не съм чувала от няколко години. Стъписах се...той от къде знае,че съм в болница. Натаниел дойде и седна на леглото до мен.

-Хей, Райли. Как си мила?

-Не ме наричай така.

Казах и махнах ръката му от своята. Той въздъхна шумно и затвори очи.

-Райли,нима не помниш какво преживяхме.

-Ние или аз Натаниел?-той ме погледна отчаяно и тогава реших,че трябва да започна да говоря.

Този път ще говоря,ще ви разкажа какво се случи между мен и него,още в детските ни години. Защото нищо от това,което си мислите не е така. Историята за влюбената млада госпожица Райли и нещо като женкара на училището? Не,това е история за нечии друг живот може би,но не и за моя.....

-Е, помниш как се запознахме Натаниел,нали.

-Помня,Райли. Бях напушен, признавам си приемах такива опиятия,както и ти.

-Да,тогава играхме физическо. Тогава те видях. Погледа ти,беше толкова....толкова познат все едно съм те познавала и преди. Погледите ни често се срещнаха,но накрая часа свърши. И знаеш ли? Постепенно започнах да се влюбвам в теб Натаниел. Но ти не ми каза,че имаш гадже. 

-Да,и ти тогава почна да се филмираш. Обичала си ме,не знам си какво не знам си що,а дори не ме познаваше.

-ИДИОТ ТАКЪВ ТИ ЗНАЕШ ЛИ КАКВО ПРЕЖИВЯХ. КОЛКО СЪЛЗИ СА ПАДНАЛИ ОТ ОЧИТЕ МИ ЗАРАДИ ТЕБ,ЗАРАДИ ТВОИТЕ ГЛУПАВИ РЕШЕНИЯ И ИГРИ. Но нека не забравяме и факта,че ти ме целуна,после сякаш изчезна....-той тръгна да говори,но аз го спрях-Не,сега ти ще ме слушаш. Ти ще чуеш какво имам да ти кажа. Ти осъзнаваш ли,че са минали вече около....3-4 години. Но те забравих. Ти изчезна от живота ми,което бе наистина добре. Сега бих искала да си тръгнеш и да оставиш нещата такова,каквито искам. Не ме интересува ти какво искаш. Мисля,че преживях достатъчно,за да разбера моите и твоите грешки.

-Чао,Райли.

-Чао,Натаниел.

Веднага щом той си тръгна аз затворих очи и заплаках. Мисля да не ви разказвам подробно случката между нас с Натаниел. Тогава той си имаше приятелка,Макензи. Но тогава зад училище той ме целуна,аз бях просто на 16,не ме винете. Пушихме и тогава той тръгна към мен,но се отдръпнах и му казах,че това е грешка,защото си има гадже.  Но той нали се и е курвар по природа,каза,че връзката им с Макензи е сложна и че не би трябвало да ми пука. Аз нали тогава бях влюбена 16 годишна тийнейджърка и го целунах. Но както и да е. Натаниел вече е минало и аз повече няма да го видя.

Hate Changes EverythingOnde histórias criam vida. Descubra agora