Abby is thе kidnapped?

653 41 2
                                    

-Тя какво....

Изпуснах досието на Лусинда. Това не може да бъде.

-Райли наистина това е.

-Но....Шон. Невъзможно е,разбираш ли.

-Виж, Райли. Явно всичко е тук-лаза той и посочи досието на земята-Просто това е всичко,което открих.

-Но......виж там няма никаква информация за тази,която да я изобличи пред баща ми. Сигурен ли си,че това е всичко,което намери.

-Райли.....не ми ли вярваш?

-Вярвам ти,Шон. Обаче трябва да намеря нещо за нея.

Седнах на дивана и тогава ли хрумна една идея.

-Райли,знам,че си мислиш,че тя е лош човек. И аз мисля така,но не откачай толкова.

-Шон....знам къде да намеря това,което ми трябва. Най-лесния начин,който Лусинда би използвала.

Усмихнах се и Шон ме погледна. Хвана ми ръката и започна да прави кръгообразни движения.

-Внимавай,Райли. Тя просто не е това,за което се представя. Освен тази информация,открих още нещо.

Стана от дивана и тръгна нагоре. В досието на тази няма абсолютно никаква информация,за да мога да я разоблича. Лусинда знае,че съм умна и че ще поискам помощ от един от хората на баща ми. Ами ето от къде тя не би се сетила,че ще потърся.....от полицията. Защото знае,че някой ще ми даде това досие и ще се откажа. Да бе,друг път.  По добре да скоча от някой мост от колкото да се откажа. Така,ще отида в архивите на полицията.

-Райли,ето това е още една малка информация за Лусинда Даксън и за номера,който ти звъни. Понеже ти звънят от скрит номер,трябваше да го разкодирам. Е,успях,но за жалост не открих истинския номер,от който ти звънят. Но,виж информацията. После ще питаш,ако има нещо.

Кимнах. Погледнах първо досието. Ето тази курва какво прави. Кражби,прибирана е в затвора 4 пъти и пускана три пъти,поради неизвестност на убиеца. Знам,че е замесена. Това е Лусинда. О боже мой. Хваната е да работи на магистралата хахахахахаха и е прибрана за 76 часа. А не мога хахахаха. Започнах да се смея като луда. Показах на Шон и той започна да смее заедно с мен.

-Ама,Райли. Хахаха,тя верно е работила на магистралата.

-Шон,тя е работила на магистралата в Германия хаха. Чакай,къде?

Hate Changes EverythingWhere stories live. Discover now