Daddy is married?

822 38 6
                                    

Н. Г. Т.

Елинор седеше,все още вързана и гледаше земята. Беше пребита.....Люк....този човек направи немислими неща на Елинор. Погледа ѝ все още бе забит в земята,тя напълно бе погълната от мислите си. И беше прекъсната....

Г. Т. Н. Е.

Какво ли прави Райли сега? Дали се сеща за мен въобще? А Майкъл дали я е вкарал в бизнеса. Ако го е направил собственоръчно ще му отрежа оная работа,после ще му махна то...

-Гледай ти. Това ли е известната дъщеря на мафията. Отпуснала си се мила.

Влезе жена,с високи токчета. Русата ѝ коса се спускаше и вървеше към мен,а зад нея вървеше Люк.

-Коя си ти?

-О,мила. Спокойно. Много скоро ще разбереш. Тцтц Люк,само това ли успя да ѝ причиниш. Малко ѝ е....

-Ще ми кажеш ли коя си,или да гадая.

-Аз съм жената на човека,който обичаш...

-Майкъл....

-Да,Елинор. Ще се женим. А ти ще седиш и ще мечтаеш да видиш дъщеря си и мъжа си. Оп,бившия по-точно.

-Само да се приближиш до Райли,ще те убия.

-И как ще го направиш. А да,Майкъл. Малката кучка ми пречи. Не мога да на еря документите.

-Райли ли. Спокойно ще уредя всичко.

След това и двамата излязоха,смеейки се. Обещавам,само да се измъкна. Ще им покажа коя е Елинор Бекъм.

Г. Т. Н. Р.

Още седях в тази забутана болница. Кой би предположил,че Натаниел ще се появи? Аз най-малко очаквах. С какви очи идва тук? Писна ми да ме разиграват. Главно,заради него станах това,което съм и съм му благодарна. На вратата се почука. Влезе Аби.

-Хей,как си?

-Добре,а ти? Изглеждаш някак... щастлива?

-Да,запознах се с един....

-Оу, разказвай.

-Ами уникален е. Целува се уникално,а в леглото е като звяр.

-Ехеее,ударила си джакпота,а?

-Да,но не мисля,че ще ме потърси.

-Ще те потърси. За бога,ти си толкова красива и мила. Кой не би те харесал.

-Ами,остави това сега. Кажи ми кога ще те изписват.

Hate Changes EverythingWhere stories live. Discover now