Never don't know me

897 46 15
                                    

Гледката беше.....ужасяваща. Аби седеше и гледаше в една точка. Без да плаче,без да говори. Тя цялата е в синини?! За бога,ще го убия. Отидох до нея и видях,че е гола. Шон донесе чаршаф от багажника на колата. Но той защо има чаршаф в колата? Явно се е подготвил добре. Увих я и казах на Шон да я остави в колата. Той кимна,аз останах там и зачаках обаждане.....

-Ало?

-Райли,как е твоята приятелка.

-Ще си го получиш говедо такова. Ти не си мъж,ти си подобие на мъж.

-Мила,дори не говориш логично.

-Млъквай,шибаняк такъв.

-Чао,чао Райли Дейвис.

-Не ми затваряй нищожество.....

Този отново ми затвори. Чак сега забелязах,че съм заобиколена около стъкла. Този да не би да я е изнасилил в компания за производство на стъкло? Трябва да разбера кой е този. На всяка цена!!!

-Райли,хайде. Аби не е добре.

Започнах да чупя. Всяко едно стъкло,което видях е счупено.

-МАМКА МУ. КАКВО НАПРАВИ ТОЗИ. ЗАКЛЕВАМ СЕ,ЧЕ ЩЕ НАМЕРЯ ТОЗИ.

-Райли, успокой се. Хайде,ела,че Аби не е добре.

Погледнах към Аби и той беше прав. Тя все така продължаваше да гледа в една точка. Стоеше в колата,гледаше напред и това е. Този ще си го получи. Сако да разбера кой е. Той все ще ми се обади отново. Но този път ще проследя сигнала сама. Няма да има къде да избяга.

Тръгнах към колата. Седнах отзад при Аби и я прегърнах. Милата,заради мен е така.

-Аби?

Тя,като че ли не чуваше. Обърнах я с лице към мен,но нищо. Гледа надолу.

-Аби какво стана? Този какво ти направи?

Никакъв отговор. Седи и мълчи. Чувствам се ужасно. Ще се прибера и ще чакам. Разбира се,Аби ще остане при мен. Не знам как майка ѝ не е забелязала,че я няма. После ще ѝ звънна.

След малко стигнахме до къщата. Слязох и кимнах на Люк да отива я мазето. Той само кимна. Качих Аби в моята стая.

-Ааааа, Райли,какво е станало с Аби?

Мъри дойде до мен и прегърна Аби.

-Мъри,ще ти обясня по-късно. Сега се погрижи за нея.

Тя само кимна. Излязох и се запътих към асансьора. Влязох и натиснах копчето за подземния етаж. Изведнъж асансьора просто спря да се движи. Какво? Телефона ми звънна. Звъни ми непознат номер. Знаех кой е,още преди да вдигна.

-Райли, мила казах ти да не се занимаваш с мен,но ти не слушаш. Непослушно момиче.

-Какво искаш отново?

-О,някой е забравил какво причиних на приятелката ти Аби. Скоро същото нещо,те чака и теб.

-Ще ти се да ме имаш.

-Е,как е в асансьора. Имаш ли въздух или?

-Ти ли си направил това?

-Да,Райли.  Аз. Трябваше да спреш да ме търсиш. А сега ще си платиш.

Затвори. Този пак ми затвори? Няма на къде да стане по-зле. Чух шум и вдигнах глава нагоре. Видях,че капака се сваля. Видях един мъж,очите му бяха.....толкова познати,но от къде? Той се спусна до мен. Целуна ме и ми сложи напоена кърпа. Бутах го,но той е по-силен от мен,а и бавно тялото ми започна да отслабва. Избутах го и тъкмо да изляза и ми причерня. Добре,връщам си думите назад,че няма на къде да стане по-зле....

Неутрална гледна точка

Минало,сегашно и бъдеще....повечето живеем в миналото. Било то заради нещо или някой. Райли не е точно отвлечена. Тя бе напоена и сега бе в ръцете на красивия мъж. А именно заради миналото,тя отново е в безсъзнание. Но кого можем да виним? Тя дори не е отвлечена,той я остави в асансьора и натисна червената слушалка на телефона ѝ. Миналото на никой не е розово. Всеки е правил грешки,но тя и баща ѝ имат много врагове. Ние можем само да разполагаме с хипотези. Хипотези,те са изключително много,но не знаем коя ще се окаже вярна. Може би познатите очи на мъжа са на някой нейн познат? Или може би са на някой,който тя е познавала съвсем от малка. Както казах,можем само да предполагаме.....

Елинор. Не яде,не пие вода.....ако някой я види сега,би предположил,че тя наистина е мъртва. Седи,дори няма сили да стане. А Люк не си прави труда дори да я връзва. Тя се превърна в негова секс кукла. Не само негова,но и на неговите хора,на неговите клиенти....чрез Елинор,той печелеше пари от нея....както казах,той печелеше. Тя сега изглежда като някой.....труп. Тя от толкова насилване,от толкова болка между краката,дори не може да отиде до тоалетната. Но тя като ме пия вода,ме ходи дори там. До къде стигнаха? Райли отново бе повалена,а Елинор вече е като труп,само Майкъл Дейвис прави секс с Лусинда. Това ли е всичко? Това ли е края на тяхната история? Нима има шанс те да свършат така? Елинор като секс кукла за всички,а Райли,Райли отново и отново да бъде преспиване,да не кажа отвлечена. Така ли ще приключи всичко? Не. Историята им тепърва започва,когато Натаниел открива Райли в асансьора....

Hate Changes EverythingWhere stories live. Discover now