ဝန္ခံခ်က္ႏွင့္ ေက်းဇူးတင္စကား

2.8K 281 53
                                    

(Zawgyi)

ပထမဆံုး ေျပာခ်င္တာေတာ့ျဖင့္ ဒါက ဘာသာျပန္မဟုတ္ပါဘူးေနာ္ xD

Story Description ကို ဖတ္ကတည္းက ဒါဟာ Happy Ending မဟုတ္မွန္း သိၾကမွာပါပဲေနာ္ …

Character ေတြက စာေရးသူအပိုင္ မဟုတ္ပါဘူး … FGO က character design ကို inspire ယူၿပီးေရးပါတယ္ရွင့္ … ေနာက္ အားလုံးဟာ Myth ေတြအရ တကယ္ရွိခဲ့တဲ့ Character ေတြျဖစ္ပါတယ္ … (ႏူးရိစ္မိဖုရားမွတစ္ပါး)

သူတို႔ကို Legendary Gay Couple လို႔ေတာင္ ေခၚၾကတယ္ (though Enkudu has no gender)

ေဂးလ္ဂမက္ရွ္ (Gilgamesh) ကိုေတာ့ Fate Stay Night ဆိုတဲ့ anime မွာကတည္းက စၿပီးေၾကြခဲ့ရတာပါ … အားန္ခီဒု(Enkidu) ကိုေတာ့ ဘယ္လိုစၿပီး ရင္းႏီွးသြားလဲ ကိုယ့္ဘာကို မမွတ္မိေတာ့ဘူး … Fanart ေတြေၾကာင့္ပဲေနမွာပါပဲ

သူတို႔ရဲ႕သမိုင္းေၾကာင္းကို ရွာတဲ့အခါ Epic of Gilgamesh ဆိုတာကို ရွာေတြ႔တယ္ … ေျပာရရင္ေတာ့ Enkidu ရဲ႕ ေသဆံုးျခင္းက ကိုယ့္ကိုဆြဲေဆာင္တာပါ … တကယ္လည္း အဲ့လိုပဲ ေသဆံုးခဲ့ရတာပါ … သူေသတဲ့ေနာက္ပိုင္း Gil ရဲ႕ျဖစ္အင္ကိုေတာ့ အမ်ိဳးမ်ိဳးေရးၾကတယ္ … တခ်ိဳ႕ကက် အေလာင္းကို ပုပ္တဲ့အထိ ဖက္ထားတယ္တို႔ … ဒီကဇာတ္သိမ္းကေတာ့ စာေရးသူ သင့္ေလ်ာ္မယ္ထင္တဲ့ ဇာတ္သိမ္းကို စဥ္းစားၿပီးေရးခဲ့တာပါ …

Epic of Gilgamesh ကို အထပ္ထပ္အခါခါ ဖတ္ရင္းနဲ႔ ခုစာကို Plot ခ်ခဲ့ပါတယ္ … တခ်ိဳ႕ေနရာေတြကို စာေရးသူ လိုခ်င္တဲ့ပံုျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးယူခဲ့ပါတယ္ … ထံုးစံအတိုင္း ။န္ခံရရင္ျဖင့္ ဒီထက္ဆိုးတဲ့ ဇာတ္သိမ္းပံုစံမ်ိဳး်ရးဖို႔ အစီအစဥ္ရွိပါတယ္ …

ဒါေပမယ့္ အရမ္းကိုမြန္းၾကပ္လြန္းတာေၾကာင့္ ျဖစ္မလာခဲ့ဘူး … ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ ကိုယ္စိတ္ညစ္ေနတဲ့အခ်ိန္နဲ႔ ဒီဇာတ္သိမ္းေရးတာနဲ႔ တိုက္သြားခဲ့တယ္ … အဲ့ဒါေၾကာင့္ နည္းနည္းေဖာ့လိုက္မိတာ ေပါ့သြားရင္ စာေရးသူရဲ႕ အမွားပါပဲ …

ေျပာခ်င္တာက ဒါက တကယ့္ Myth ကို အေျခခံရံုေလးကလြဲရင္ စာေတြက မတူပါဘူး … စာေရးသူဟာ ဘာသာျပန္ေနတာ မဟုတ္ဘဲ Fanfic သေဘာမ်ိဳးေရးတာပါ … နားလည္ေပးဖို႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္ …

Reading List ကိစၥကို သိပ္ေတာ့မေျပာဖူးေပမယ့္ တစ္ခါတစ္ေလက် ေအာင့္သက္သက္ေလးေတာ့ ခံရပါတယ္ … ႀကိဳးစားထားသမွ် အလဟႆဘို ခံစားလိုက္ရလို႔ပါ …

Kolasis Aionios (အနႏၲအျပစ္ဒဏ္) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin