Artık sınır koyacağım. Hem o dolana kadar zaman kazanırım 😅
75 Like 75 Yorum'a yeni bölüm sizlerle.
Not:Emoji ve aynı kelimeler sayılmaz. Gerçek fikirlerinizi merak ediyorum.
Kapkaranlık gecede ormanda çaresizce etrafına bakınıyordu genç adam. Saniyeler öncesinde hemen yanı başında olan kadın bir anda kaybolmuştu. Sert ama yalvaran sesi bir kez daha duyuldu ormanda.
"Bahar neredesin?"
Diğerleri de bir koldan bakıyorlardı etraflarına. Kimse aklına kötü bir ihtimal getirmek istemiyordu ama gecenin karanlığında ormanın ortasında bir yere gidemezdi ki. Akıllarına gelen ihtimalleri söyleyip Yavuz'u daha da telaşlandırmak istemiyorlardı. Zaten yeterince telaşlıydı adam.
"Yavuz!"
Bahar'ın gelen çığlığı ile durdu adam. Sesin nereden geldiğini anlamaya çalıştı. Tam karşısındaki karanlıktan geliyordu ses.
"Bahar neredesin?"
"Yavuz yardım et!"
Diğerlerini beklemeden koşmaya başladı. Sık ağaç dallarını kesip kadının çığlıklarını takip ediyordu. Biraz ilerlediğinde Bahar bir ağacın dalına çıkmış korku ile titriyordu.
"Bahar ne oldu?"
Karısının sorusuna cevap vermesini beklemeden silahını kılıfına taktı. Kollarını yukarı uzatıp karısının ince belini kavrayıp kucağına aldı. Bahar ellerini adamın omzuna almış kucağına çıkmıştı.
Yavuz kadını yere indirdikten sonra ellerini çekmedi. Kollarını sıkıca sarıp yüzünü boynuna gömdü. Sadece dakikalar olmuştu ayrılalı ama yıllardır yaşamadığı korkuyu yaşamıştı.
"Yavuz.. Bir adam vardı." Dedi Bahar ağlayarak. Kendine uygun bir yer ararken ağzına kapanan el ile geri sürüklenmişti. Karanlıkta adamın yüzünü göremese bile sarı dişleri ve yüzünün neredeyse tamamını kapatan birbirine karışmış pis sakalları terörist olduğunu anlatıyordu.
Bir fırsatını bulup çığlık atsa bile ormanda yankılanan sesine cevap veren olmamıştı. Adamın üzerine çöktüğü anda bacak arasına attığı tekme ile kurtulup kendini ağacın üzerine atmıştı. Yavuz'un uzaktan gelen sesi adamı kaçırdığında rahatlamıştı kadın.
"Ne adamı?" dedi Yavuz kadını biraz kendinden uzaklaştırıp. Üzerini kontrol ettiğinde kadının ince dudağının kenarındaki kırmızılık çekti dikkatini. Baş parmağını hafifçe bastırdığında inledi kadın. Adamla boğuşma esnasında tokat atmıştı terörist ama Bahar korkudan farkında bile olmamıştı.