4.00 i dźwięk tego budzika... ughhh. Mam godzinę na przyszykowanie się, spakowanie do końca i dojazd do szkoły. Ja się nie wyrobie. Postanowiłam się nie malować, nie mam problemu z brakiem makijażu. Szybka kąpiel, śniadanie i ubranie się :
Spakowałam się do końca i ruszyłam pod szkołę... tydzień czas zacząć !!!
* * *
- Klaudiaaaa ! Zajmuj tyły ! - okazało się, że jedziemy pomieszane z chłopakami z drużyny Natana... ugghh przekleństwo jakieś nade mną ciąży... no, ale nic już nie zrobię. Klaudunia pobiegła zajmować nam tyły.
- Julii... no, bo ten... yyyy... Natan już tu siedział i no... siedzimy w czwórkę na tyłach. Ja, ty, Ash, Natan. Tak wiem, też się cieszysz. - Klaudia posłała mi przepraszający i fałszywy uśmieszek. Ja i tak wiem, że to było ustawione. - Ja siedzę po stronie z moim chłopakiem. Przykro mi, ale jak już tak siedzimy to będę miała więcej czasu... Też Cię kocham Julia. - super.
- No to co Julii, kto siedzi pod oknem ? - jasne, że on...
- Ty !!!
Usiedliśmy tak jak ustaliliśmy on pod oknem ja od przejścia... chociaż to sam koniec, więc puste siedzenie, Klaudia i Ash. Wraz z przyjaciółką wzięłyśmy całe torby jedzenia, no nie powiem głodomory z nas. Droga ma trwać przynajmniej 5 godzin. Zapowiada się super...
Okazało się, że Ash wziął głośnik. Mamy małą imprezę. Tylko śpiewamy, tańczymy i się obżeramy, bo każdy przed wejściem musiał pokazać bagaże podręczne... czyli brak alkoholu.
* * *
Pięć godzin w autobusie i tylko dwa przystanki... głowa mi aż pęka z bólu, ale no było warto, bo takie chwile się pamięta. Mam pokój oczywiście z Klaudią, na moje szczęście w nieszczęściu Natan i Ash mają pokój obok nas. Właśnie czas na opis pokoju... to apartament piętrowy, na parterze mamy małą kuchnię, salon i łazienkę. Tu też znajduje się wyjście na basen, który zajmuje większą część tego resortu. A na piętrze mamy dwa pokoje łączone małym korytarzem i druga łazienka. Normalnie luksusy. Plan całego hotelu...
YOU ARE READING
Miłość naszych serc ZAWIESZONE
RomanceRodzinna historia Julii, którą to ojciec opuścił jak była jeszcze siedmioletnią dziewczynką. Wyjechały wraz z mamą, ułożyły sobie życie. Jednak Julia nie ma serca z kamienia i postanawia pomóc młodszej siostrze. Obecnie ma lat osiemnaście i wraca d...