1. Rész - A Levél

894 38 7
                                    

A parányi poros szobában két fiatal lány aludt, csendesen. A lepedőjük itt-ott kilyukadt a molylepkék miatt. A falakon plakátok lógtak, rajtuk pedig mozgó alakok sorakoztak. A molyrágta megviselt függöny behúzva pihent az ablak előtt. A nagyobbik vörös hajú lány szuszogva fordult át a másik oldalára. Szép teremtés volt. Pisze orrával nagy levegőket véve aludt tovább. Vörös derékig érő haja lágyan omlott a testére. Zöld szeme nem látszott csukott szemhájain át. Ő volt Eleonora Lily Potter. A fiatalabbik lány is halkan szuszogott. Szeplői orrán és orcáján rendezetlenül helyezkedtek el. Vörös vállig érő haja szemébe lógott, amit morogva, de arrébb tűrt szeme elől. Párat pislantott, majd felült az ágyon Ginny Weasley. Nyújtózkodott párat, majd alvó társához fordult.

- Hé, Elle! Fel kéne kelnünk, vagy anyu szól. - bököste meg a békésen pihenő lányt.

- Rendben, mindjárt kelek, csak hadd pihenjek még öt percet! - csapta meg Ginny kezét.

- Én szóltam! - kacarászott a kisebbik lány, azzal kiugrott az ágyból, és a ruhászsekrémy felé igyekezett.

Végül Leny is kikecmergett a puha ágy rabságából. Nagyokat ásítozva csoszogott oda fogadott testvére mellé, majd kivett a szekrényből egy gondosan összehajtott lenge ruhát. Aztán csak egy nagy koppanást hallottak az ablak felől. Ginny odalépdelt, majd elhúzta a függönyt, s kinézett a fakeretes ablakból. Errol jött, a család baglya. Egy levelet tartott hegyes csőrében, ami néhol megsárgult a nyári záporok miatt. A lány elvette a madártól a borítékot, majd elolvasta az írást.

- Ellie, ez a tiéd. A Roxfortból jött! - kiáltotta Ginny, majd gyorsan hálótársa kezébe adta.

Tisztelt E. L. Potter Kiasszony!

Örömmel értesítjük, hogy felvételt nyert a Roxfort Boszorkány és Varázslóképző Szakiskolába!(...) A Tanév szeptember elsején kezdődik!

       Szívélyes üdvözlettel: Minderva McGalagony prof.

Mosolyogva olvasta végig az írást. Felemelte a fejét, s pillái alól felnézett a kiváncsian váró mostoha testvérére.

- Felvettek a Roxfortba! - kiáltotta el magát.

- Ez nagyszerű! Gratulálok! - ugrott Ginny Ella nyakába.

A nyikorgó ajtót valaki hangtalanul kinyitotta. Bedugta a fejét, majd körbenézett.

- Jó reggelt lányok! - vette észre a ruhászekrény előtt álló ölelkező lányokat. - Mi ez a nagy jókedv, drágáim? - kérdezte meg Mrs Weasley.

- Felvettek a Roxfortba! Roxfortos diák lettem! - kiáltotta el magát Elle.

- Ó, hát ennek nagyon örülök! Gyertek le reggelizni, ezt mindenkinek tudnia kell! - csukta be az ajtót a nő, majd sebes léltekkel haladt le az instabil lépcsőfokokon.

- Ideje mennünk. Éhes lettem. - nevetett fel Elle, majd karon ragadta a lányt, és elindultak az Odú lépcsőházába.

Ahogy a lépcsőn lefelé haladtak, körbenéztek. Elle lassan 10 éve él itt. Szeretetet és biztonságot nyújt a családias környezete. A falakon képek lógtak, amin lakóik még halkan szuszogtak. Vagyis szerettek volna. Az alsóbb szinten Fred és George szokásosan ökörködött.

- Jó reggelt, fiúk! - intett Elle és Ginny.

- Nektek is! Reggeli már kész van, vagy még maradhatunk fent? - kérdezte Fred.

- Honnan tudjam, majd lejössz, és megnézed! - mondta arrogánsan Ginny, majd követte Ellet a konyhába.

- Jó reggelt mindenkinek! - intett Elle, majd elfoglalta az egyik széket. Mellé Ginny csüccsent le.

- Tessék, itt a rántotta, jó étvágyat! - osztotta ki a gőzölgő ételt Mrs Weasley.

Hali!

Eddig milyen? Próbálok izgalmas részeket belecsempészni a könyvbe, de ehhez visszajelzés kell, hogy folytassam. Ha tetszett, akkor voteolj és írj kommentbe, hogy legyen-e folytatás.

Elle Lily Potter - Griffendél dicsősége [Átírás Alatt] Where stories live. Discover now