11. Rész - Titkos Találkozó

290 21 2
                                    

"Végül álomba sírta magát a fiatal lány.."

Másnap, miután Ellie felkelt, és leindult a Nagyterembe, minden lány irigykedő pillantással nézte. Hermione az oldalán lépdetett, így ő nyugodt hangon megszólalt. - Valaki elterjesztette, hogy Alexander Karkarovnak tetszel.. - mondta a barna hajú lány.

Miután elérkeztek a Nagyterem Griffendéles asztalához, egyszercsak egy erős kezet érzett a vállán majd lehuppant mellé a tegnap megismert kék szemű fiú.

- Jó reggelt, Ellie! - köszöntötte mosolyogva a lányt.

- Neked is Alexander. - mosolygott a fiúra egy rántotta elmajszolása közben.

Valaki nézte őket. Szomorúan és csalódottan. Fred volt. Miután Ellie és mellé betársult Alexander felálltak, Fred követte őket. Ki, a tóhoz mentek. Mivel már ősz vége volt, így nem ültek le, hanem állva beszélgettek tovább.

- Ellie. Mondd, van aki már elhívott a bálba? - szemlélte a lány arcát, Alexander.

- Nem, még nem. Miért? - kérdezte Ellie.

- Akkor van kedved eljönni velem a bálba? - kérdezte a fiú.

- Uramisten, persze! - kiáltott fel a lány, így felhívva magukra pár kint lézengő diák tekintetét.

- Nos, akkor megbeszéltük! - kacsintott a fiú, majd folytatta. - Ebéd után ráérsz beszélgetni? Valahol jó lenne. - ecsetelte Alexander.

- Hmm.. Nemsokára megyünk a Roxmortsba, jöhetnél velem, és  beülnénk a Három Seprűbe. - mondta a lány.

- Remek, akkor holnap a bejáratnál találkozunk. Szia Ellie! - puszilta meg a lány arcát, majd sebes léptekkel haladt a hajójukhoz.

Ellie csak mosolygott, majd elkezdett besátálni a bejárathoz a hűvös parkon át. Aztán Fred lépett ki az egyik fa takarása mögül.

- Nocsak, mégis elhívott az a bájgúnár. Remélem boldog leszel ezzel a senkivel, és elmész vele majd a bálba. Tőled többet vártam, mint valójában. Viszlát, Elle. - fröcsögte, majd otthagyta a lelkébe tiport lányt...

Elle Lily Potter - Griffendél dicsősége [Átírás Alatt] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin