21. Rész - Szombati Bűntetés

223 18 4
                                    

Teltek a napok, míg szombatra nem vírradt. Lassan már január végén járt az idő, hideg és zord volt az időjárás. A Roxfort ligete is már üresen tátongott. Két tanuló mégis kint volt.

- Szerinted a Tekergők térképén miért nincs rajta a Szükség szobája? - fordult Elle Fred felé, miközben az említett tárgyat fikszírozta.

- Talán mert az a Roxfort titkos szobája. Csak annak nyílik meg, akinek szüksége van rá. - gondolkodott el Fred.

- Igazad van. - morfondírozott Elle. - Szerinted Harryvel rosszabb lett a kapcsolatom? Alig beszélgetek vele, és régen is csak a kviddics volt a fő témánk. - szomorodott el Elle.

- Ugyan, nem lett rosszabb, csak kicsit mindenki mással vagytok. Az utóbbi hetekben is csak velem voltál nagyrészt,Harry meg Hermionével és Ronnal. - simította meg Elle vállát.

- Igazad lehet. - gondolkodott el Elle. - Nézd! Dumbledore a szobájában járkál! - kiáltotta Elle.

- Igen, gyakran megesik. - nevetett fel Fred.

- Figyelj, most már január vége van ugye. És jó lenne, ha kitalálnánk a tojás titkát. - mormolta Elle. - De itt lesz majd a Valentin nap, amin majd egyedül eszem a bonbonjaimat. - nevetett fel.

- Majd töltjük együtt a Roxmortsban. - mosolyodott el Fred.

- Rendben, de előtte a tojás. McGalagony az irodájában lehet? - kezdte el nézni a térképet.

- Igen, ott van! - bökött a fiú a térkép közepébe.

- Jó, akkor indulás! - kiáltott fel Elly.

- Várj, de előtte.. - kezdte kivenni a kabátjából a pálcáját a Weasley fiú, majd a térképre bökött a varázspálcával, majd halkan mormogta - Csíny letudva!

- McGalagony professzor! Itt van? - kopogott a  vaskos tölgyfa ajtón Elle.

Aztá hírtelen ajtónyikorgás ütötte meg a fülüket. Megfordultak, majd Mordon professzorral találták szembe magukat, aki Neville társaságában lépett ki az egyik teremből.

- Jó napot Mordon professzor! - intett félénken Elle.

- Jó napot! Nézz hátra, sose tudod ki, vagy mi áll mögötted. - recsegte Mordon, azzal falábával eldöcögött a folyósón.

Elle és Fred furcsálva fordultak meg a professzor óvaintésére, majd szembe találták magukat Mcgalagony szigorú tekintetével. 

- A tojásért jöttek? Jöjjenek be! - mondta a szoros kontyba rakott hajú professzor.

- Igen, azért jöttünk, de nem is zavarnánk magát, meg igazából Piton professzor vár hat órára büntetőmunkára minket. - dünnyögte Elle.

- Büntetőmunkára? Mit csináltak már megint? - nézett szúrósan a tanárnő.

- Éjszaka kószáltunk a folyósón. - mondta Fred szóhoz jutva.

- Nem hiszem el magukat! 10 pont a Griffendéltől, és örüljenek, hogy ennyivel megúszták! - rivallt rájuk a professzorasszony, azzal a lány kezébe rakta a nehéz aranytojást.

Elle mérgesen karon ragadta Fredet, azzal elindult a folyósón, és halkan szitkozódva megszólalt:

- Nem hiszem el! Nem hogy még a vén denevér is 40 pontot vesz el tőlünk, és büntetőmunkára fog minket, de még McGalagony is megbüntet minket!

- Mindent hallok Potter kisasszony, a füleim még jók. - szólt utánuk a professzor, azzal becsukta az irodája ajtaját.

- Szerinted kopogtassak? - húzta el a száját Fred, miután már a pinceterem ajtaja előtt álltak.

- Én legszívesebben azt sem, eltűnnék innen. - nézte undorodva az ajtót Elle.

- Jöjjenek be! - kiáltotta belülről a hang.

- Jó napot Piton professzor! - nyitott be a szűkös ablak nélküli helyiségbe a lány.

- A dolguk az, hogy a teremben mindent szétszortíroznak abc sorrendbe. - mutatott végig a teremben. - Ha nem végeznek este nyolcra, jövő hét szombatra is várom önöket. - húzta gúnyos mosolyra a száját Piton.

- Gyűlölöm a bájitaltant! Mégis mi ez, és miért trutyis?! - kiáltott fel Elle, amikor a nagy rakodás közepette kezébe vett egy zöld fiolát.

- Értem, hogy nem szereti a tantárgyam, de csend legyen! - csattant fel a dolgozatokat javító professzor.

- Igenis! - cincogta Elle.

- Nyugi, mindjárt végzünk, és mehetünk vacsorázni. - nyugtatta Fred a fintort vágó lányt.

- Ahogy látom nem sikerült befejezniük. - állt fel Piton professzor, azzal melléjük sétált.

- De, sikerült! - kiáltott fel Elle, azzal diadalittas mosollyal tette a helyére az utolsó kis fiolát.

- Nos, remek. Akkor további viszont látásra a következő bájitaltan órán. - vágott fanyarú képet a tanár, azzal elsétált a páros mellett, majd leült, és intett a pálcájával, ami kinyitotta az ajtót.

- Viszlát! - intett Elle, azzal Freddel a háta mögött iszkolt ki a teremből.

- Láttad milyen képet vágott? - nevetett össze a két Griffendéles, ám egy piros átok suhant el Elle feje mellett.

- Látom, nem értetted jól, hogy vigyázz magadra Potter lány. - szólt egy túl ismerősen hangzó hang a hátuk mögött.

- Mégis mit akarsz, Alexander? - fordult meg a lány, azzal farkasszemet nézett az épp vele szemben tartó pálcát fogó fiúval.

- Csak annyit, hogy végre eltűnj innen. - fröcsögte Alex.

- Azt várhatod, Karkarov. Háromig számolok, ha addig nem tűnsz el innen, pár átkot biztos bekapsz. - szólt kimérten Fred.

- Jaj, már megint véd a kis pacsirta fiúd. Szánalmas. - nevetett Alexander, azzal egy Stuport kiáltva rohant el.

Ellet meglepetten érte a kábítóátok, ezért esélye sem volt védekezni, így ájultan bomlott  az őt néző ijedt fiú karjaiba....

Elle Lily Potter - Griffendél dicsősége [Átírás Alatt] Where stories live. Discover now