- Ma van az első próba, kelj már fel te lusta lány! - ütlegeli Hermione a még mindig alvó Ellát.
- Nyugalom már, nincs semmi baj, ráérünk.. - nyöszörögte Elle.
- Csak szólok, hogy reggel 10 óra van, és 11 órakor kezdődik az első próba, és tudtommal Harry elmondta neked, hogy mi a feladat.
- Uhumm. - mormogta Ellie. - Sárkányok, nem? - nézett végre Hermionére.
-Igen, azok. - méltatlankosott Mione. - Te nem fogod fel? - csapta megint arcon Ellet az egyik párnával. - S-Á-R-K-Á-N-Y-O-K! - szótagolta a lány.
- Mi van!? - hüldezett Elle, majd a nagy hév kíséretében lepottyant az ágáról.
- Aú! - jajdult fel a lány.
- Legalább így felkeltél. - vonta meg Hermione a vállát, majd Elle ládájából kivett egy egyszerű fekete passzos gatyát, és egy Roxfortos pulcsit.
- Ezt vedd fel, a hajad rakd copfba, és 5 perc múlva lent várlak a klubhelyiségben. - mondta Hermione, majd kiviharzott a szobából.
Elle kicsit meglepődött, de felvette a kijelölt ruhadarabokat, majd hozzá egy bakancsot. A pálcáját megfogva lépett ki a klubhelyiségben.
- Na, gyere már! - ordította Hermione.
- Megyek! - kiáltotta Elle, majd futólépésben haladt Hermione mellett, aki már a folyósón rohant.
- Nesze, ezt edd! - rakott Elle és Harry elé, aki az előbb érkezett Ron társaságában, egy finom gőzőlgő teát, és egy croissant.
- Maguk még csak reggeliznek, fiatalok? - lépett melléjük McGalagony.
- Egy kicsit elaludtunk, tanárnő. - pironkodott Elle, majd tovább ette az ételt.
- Oké, akkor én elmegyek a lelátóra, te addig edd tovább a reggelid. Szurkolok! - pattant fel Hermione, aztán kiment a Nagyteremből.
Miután Elle megvette a reggelijét, és kifelé indult az udvarra, mivel ott lesz valahol a Tiltott Rengeteg mellett az aréna. De miközben kilépett a kastély ajtaján, meg hallott valamit. Mintha Alexander hangja lett volna, és az az Anton, aki nagyon nyomult.
- Megmondtam Anton, hogy én nem szeretem Ellát, csak a hírnévért vagyok vele. Ha a sajtó ez megtudná, akkor híres lehetek! - magyarázta Alexander. De nem vette észre, hogy az alig pár méterre hallgatozó lány szívét töri össze.
- Aha. Tehát csak a hírnévért vagy vele. - konstatálta egy kis akcentussal Anton.
- Igen. Miután megvan az interjú amit majd lerendezek Vitrollal, utána lapsszolom, és lehet a tiéd is. - mondta Alex.
- Oké. Ezt megbeszéltük. - rázott kezét a két fiú, majd Alexander elindult az Aréna felé.
-Szia Alex! - érte be a lány a fiút egy műmosollyal.
- Oh, Szia kicsim! - ölelte át félig a derekát a lánynak.
- Ugye nekem most lesz a próba. Szóval én előresietek! - intett a lány, azzal otthagyta a mosolygó fiút.
Amikor már majdnem elérte az Arénába vezető kaput, oldalról egy súly ugrott neki a vállának, így majdnem ellökve a lányt.
- Szia Elleee! - kiáltotta Dorothy, azzal jó szorosan megölelte.
- Szia, Dothy! - nevetett a lány.
- Képzeld, eljöttünk megnézni a tusát, és mi mindketten neked szurkolunk! - újságolta a lány lelkesen.
- Mindketten? - kérdezte Elle.
- Oh, igen. Draco is itt van valahol. Draco! - kiáltott a fiúnak Dorothy Henderson.
- Hali! - lépett oda hozzájuk az imént szólított fiú.
- Sziaa! - ölelte át Dracot Elle. - Tudunk négyszemközt beszélni? - kérdezte Elle a fiútól.
-Persze, gyere. - álltak félre.
- Az előbb egy olyan beszélgetést hallottam, amit nem szerettem volna.. - kezdte a mesélést Elle.
- Szóval el akar hagyni, és csak a hírnévért van veled? - foglalta össze elképedve Draco az előbb mesélt dolgokat.
- Hát, igen. - mosolyodott el keserűen a lány.
- De hát egy ilyen szép lányt elhagyni? - meredt maga elé Draco, nem véve észre, hogy a bók a lány arcára két piros foltot eredményezett.
- Szóval megtennéd, hogy szemmel tartod Alexandert? - nézett esedezőn Dracora.
- Persze! - mosolyodott el a fiú, azzal megölelte, és elment szabad helyet keresni az Aréna lelátóján, míg Elle az egyik ideiglenesen felállított sátorba, ahol a bajnokok gyülekeznek.
Mikor Elle belépett a sátorba, rögtön észrevette Hermione és Harry párosát, amint nagyon beleélve magukat veszekednek Vitrollal.
- Szerinted egy tizes skálán mennyire utálatos egy bányarém ez a Rita Vitrol? - lépett Elle mellé Cedric Diggory, a Roxfort harmadik bajnoka.
- Simán van 11 is. - nevetett Elle.
- Rendben, akkor mindenkit kérek, hogy álljon körbe, és nyúljon be a zsákba, amiben a Próba feladata lesz. - lépett a sátorba Dumbledore Cornelius Caramel és Bill Weasley társaságában.
Elle Harry és Cedric mellé állt, majd utolsónak húzott. Amikor kihúzta a kezét a zsákocskából , egy kicsinyített sárkánnyal találta szembe magát.
- Görög tűzsárkány. - állapította meg, Krum. - Elég szívós bestia, a hangja halálos is lehet érzékenyebb emberekre. - magyarázta Krum, azzal otthagyta a gondolkodó lányt.
Elle gondolkodott. Még harmadikban tanulták a némító bűbát, de az egy ilyen nagy szörnyetegre nem biztos, hogy hatásos lenne. Próba szerencse. - gondolkodott a lány, azzal leült, és várt, hogy sorra kerüljön.
Először Cedric ment. Majd utána Felur és Krum. Utolsó előttinek Harry. Elle odament, majd szorosan megölelte a fiút.
- Nagyon vigyázz magadra, Harry. - fogta szorosabbra a fiút.
- Te is Elly. - puszilta meg az egy fejjel alacsonyabb húga fejét.
Aztán meghallotta az ikerpár Harry nevét. A fiú lassan kivánszorgott a sátorból, és utána csend volt. Elle aggódott. De végül 10 perc múlva meghallotta a tömeg orkád erejű örömujjongását. Akkor Harry megszerezte a tojást.
- Most pedig Elle Potter következik, a Roxfort harmadik bajnoka! - harsant fel a kommentátor hangja, Mr Bumfolté.
Elle kilépett a sátorból az arénába. A szemébe vakítóan tűzött a nap, s meglátta a sárkányt. A kék pikkelyes szörny farkasszemet nézett vele. A lány szorosan markolta a pálcáját, majd kilépett a sátor árnyékából. Majd hírtelen felüvöltött az állat, majd nekirontott az ijedt lánynak. Elle azonnal elüvöltötte a némító bűbájt, így megvédve magát a halálos hangtól.
Elle cselesen futott végig a pálya ívén, s meglátta középen az aranyosan csillogó tojást. Mielőtt eliramodhatott volna a továbbjutást jelentő tárgyért, a sárkány közvetlen elé fújt egy lángcsóvát. A lánynak néhol felszakadt a pulcsija, és alatta láthatóvá vált az égési sérülés áradata, de nem törődött vele. Egy gyors bukfenccel kikerülte az állatot, majd futott tovább az aréna közepébe. A sziklákat átugorva, vagy kikerülve elért a pálya középpontjához, majd megszerezve azt, felemelve mutatta a tomboló közönségnek.
- És Elle Potter a harmadik helyet vívta ki magának, hátraszorítva Fleur Decalourt és Viktor Krumot! - harsogta Bumfolt.
Ám Elle egyszer csak egy karmolást érzett a hátán és az oldalán, majd eszméletlenül rogyott össze.
Aztán a gyengélkedőn ébredt, és valaki fogta a kezét...
CZYTASZ
Elle Lily Potter - Griffendél dicsősége [Átírás Alatt]
FanfictionEz a történet Eleonora Potterről szól, akinek van egy ikerbátyja, Harry Potter. A testvérpár megküzd a rosszal, és harcol a jóért, míg Elle és Harry fel nem nőnek. Elle a Weasley családnál nevelkedik, míg Harry a Dursley családnál. Mint mindenhol...