17. Rész - Az Interjú

225 19 2
                                    

- Ellie! Te mit keresel a klubhelyiségben Alexanderen fekve, reggel 7 órakor? - rázta a lány vállát Hermione.

- Jézusom, Hermione! Én elaludtam, azért vagyok itt, de te? - kérdezte a Elle, majd visszahanyatlott a még mindig békésen szuszogó barátjára.

- Mint tudhatnád, megyek ki a parkba tanulni. - húzta fel az orrát Hermione, majd sarkon fordulva elhagyta a piros színekben pompázó klubhelyiséget.

-Alex! - csapott a lány, barátja vállára. - Kelj fel, vagy lelöklek innen! - fenyegetőzött a még mindig álmosan pislogó Elle.

- Fel vagyok kelve! - ült fel hírtelen Alexander, így lelökve a barátnőjét magáról, aki a padlóda esett.

- Uff. Ez fájt! - dörzsölte meg fájó homlokát  a lány, majd felállt, és leporolta a báli ruháját.

- Nem hiszem el! Még mindig a báli ruhámban vagyok. - szontyolodott el Ella, majd felrohant a hálótermébe.

Miután sikeresen átöltözött, elindult megkeresni Alexandert, akit a klubhelyiségben hagyott magára.

- Alex! Hol vagy? - nézett le a kőlépcsőről a lány

-  Itt! - kiáltott fel Alexander, aki még mindig a kanapén terpeszkedett.

- Nem kéne felöltöznöd? - lépkedett le mosolyogva a lépcsőn, Elle.

- De, kéne. Viszont ha apám meglátja, hogy most megyek fel a hajóra, kitagad. - nevetett a fiú, majd átölelte a lányt.

- Ugyan már, ha eddig nem tette, most sem fogja megtenni. - kacagott fel Ella, majd kilépett a folyósóra.

- Mivel lassan 8 óra lesz, és én ma nyilatkozom a Reggeli Prófétának, ezért le kéne mennünk a Nagyterembe és megkeresni Harryt. - nézett az órájára Elle, majd sebes léptekkel elindult a Nagyterem irányába.

- Sikeresen leért a gerlepár a klubhelyiségből.- vigyorgott George a közelgő párosra.

- Nyugodj meg, előbb is leértünk volna, ha Elle nem tollászkodott volna annyit a hálótermében. - nevetett Alexander.

- Kikérem magamnak,nem  azon az öt percen múlott! - duzzogott Elle, majd leült egy túlságosan ismerős barna hajú lány mellé.

- Oh! Szia, Elle! - mosolygott kedvesen a lányra Dorothy Henderson.

- Jézusom, te megint itt? - nevetett Elle a lányra.

- Uhuumm. - bólogatott a lány egy szelet pirítós majszolása közben. - A bálon összeismerkedtem pár Griffendélessel is, most átültem ide egy kicsit. - mutatott körbe az asztalon.

- Ms Potter! Áh, megvan! Kilencre kérem jöjjön fel az irodámba Mr Potterrel együtt. - utasította McGalagony professzor a fiatal lányt.

- Rendben, Tanárnő. - bólogatott a lány.

- Ms Henderson, maga mit keres itt a Griffendélesek asztalánál? - nézett szúrósan a Mardekár Hercegnőjére.

- Tanárnő, én csak barátkozom a Griffendélesekkel. - nevetett Dorothy, majd elvett még egy pirítóst.

- Öhm, rendben... Nos, akkor magát várom az irodámban. - mutatott Ellere, majd ellépve a lányok mellől rácsapott egy másodéves fejére, aki épp az egyik palacsintás tálat lebegtette.

- Annyira nem értem a Roxfortosokat. - mondta Alexander, aki idő közben eltűnt, majd visszatért, már egy hétköznapi viseletben. - Hogy tudnak ennyi minden közül választani? - kérdezte, majd elvett egy halom palacsintát az egyik tálcáról.

Elle Lily Potter - Griffendél dicsősége [Átírás Alatt] Where stories live. Discover now