A roxfort birtoka már kezdett hűvösebb lenni. Ellienek már kabátot kellett húznia, hogy elmenjen gyógynövénytanra. Sajnos a kinti órák a bájitaltannal a mardekárosokkal volt megtartva. Nem kis bosszúságára Harrynek, Ronnak és Hermionének. Ellie nem merte bevallani, de ő ennek csak örült.
- Rendben gyerekek, ma mindenki megpróbálja a saját növénye termését kifacsarni! Egy-kettő, nem érünk rá! - harsogta Bimba professzor a hideg üvegházban.
- Fúj, én ehhez nem nyúlok, mi ez a trutymó? - fujjongott Draco Malfoy.
- Ez kedvesem a növényünk védekező váladéka. - mondta Bimba, miközben Neville fejéről szedte le az említett zöldet.
~*~
Egy hét telt el az ominózus óra óta. A négyesnek egyre jobban kezdett idegesítővé válni a pökhendi Malfoy. Bájitaltanon sem hagyta békén őket Perselus Piton professzor, aki csak arra pályázott, hogy Elliet és Harryt megalázza a Griffendél és a Mardekár szeme láttára. Ám, volt egy óra az órarendben, amit minden elsős izgatottan várt. A repülés órát.
- Rendben, akkor most mindenki a seprűje mellé áll, a kezét kirakja a seprűje fölé, és elkiáltja magát, hogy "Fel!"! - hangoztatta Madam Hooch.
Elle és Harry egyszerre kiáltottak fel, és a seprűjük a vezényszóra azonnal felrepültek gazdáik kezébe. Elle csak egy mosollyal nyugtázta sikerét.
Ám Neville még mielőtt a tanárnő felszólította volna a diákokat, hogy emelkedjenek fel a földről, A fiú a magasba repült. De nem tudott lejönni, és bepánikolt. Végül egy hangos puffanással adta tudtára mindenkinek, hogy leesett a seprűről. De a talárja zsebéből kiesett valami. Elllie emlékezett arra, hogy amikor a nagyteremben ültek a reggelinél, Neville kapott egy nefeleddgömböt.
A professzor kiadta utasításként, hogy senki ne repüljön, amíg vissza nem ér a gyengélkedőről Neville nélkül, mivel ő az esés közben eltörte a karját. Ha megteszik, repülnek a Roxfortból.
Draco fittyet hányva a tanárnő szavára, felrepült, kezében a nefeledd gömbbel. Ellie ezt nem hagyhatta, ahogy bátyja sem. - Malfoy, azonnal add vissza a gömböt! - kiabálta Ellie, mérgesen.
- Ha annyira kell, vedd el, félvér. - mosolygott gúnyosan Malfoy.
Ellie azonnal seprűre pattant, Hermione heves tiltakozása ellen. És ahogy látta, Harry is ugyan ezt tette. Malfoy sem volt rest, azonnal elindult az egyik fához. Elle azonnal utána iramodott, s Draco kezéből kikapva, villámgyorsasággal indult vissza Harryhez. Érezte, hogy a sarkában van Draco, így lepasszolta Harrynek, aki rögtön a föld felé bukott. Miután leszálltak, és a gömböt biztos helyre rakták, megjelent McGalagony alakja.
- Potter, Potter kiasszony! Azonnal jöjjenek velem! - mondta a tanárnő.
Ellebe villámcsapásként ért a félelem. Ki fogják csapni az iskolából.
De McGalagony nem Dumbledore szobájába vezette őket, hanem egy tanteremhez. A tanárnő bekopogott, s megkérte Flitwick professzort, hogy engedje ki Oliver Wood-ot.
Elle semmit sem értett az egészből. De ahogy látta Harry se.- Nos, Potter és Potter kiasszony. Bemutatom egymásnak önölet. Ő Oliver Wood, a Griffendél kviddics csapatának a kapitánya, ők Harry és Elle Potter. Nos, Wood. Megtaláltam a fogót, és a hajtót, akik hiányoznak a Griffendél csapatából! - mondta McGalagony ujjongva.
- Ez remek tanárnő! Holnap este lent várom őket a kviddics pályánál. - mondta Oliver, és visszament a tanterembe.
McGalagony mosolyogva hagyta az értetlenkedő ikerpárt a folyósón.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hali!
Lehetőleg ezt is olvassátok el, mert ha erre reagáltok, akkor tudom, hogy mi a véleményetek a könyvről!
Ui.: Köszönöm a 81 megtekintést, 13 voteot és a helyezéseket! :)
Dumbledore tagban: #18. Helyezés
Malfoy tagban: #36. Helyezés
Hp tagban: 35. Helyezés, éa díjazott!!! Nagyon köszönöm!! :)
KAMU SEDANG MEMBACA
Elle Lily Potter - Griffendél dicsősége [Átírás Alatt]
Fiksi PenggemarEz a történet Eleonora Potterről szól, akinek van egy ikerbátyja, Harry Potter. A testvérpár megküzd a rosszal, és harcol a jóért, míg Elle és Harry fel nem nőnek. Elle a Weasley családnál nevelkedik, míg Harry a Dursley családnál. Mint mindenhol...