- Hermione! - Sikkantotta Ellie. - Ma van a bál! - ugrált az ágyon Elle Potter.
- Nyugalom máár.. Még csak reggel fél hét van, a bál meg hétkor kezdődik. - morogta a párnába Hermione.
- Jó, de Alexszel azt beszéltük, hogy a bézs színű ruhámat veszem fel, mert az kiemeli a szemeimet, de ahhoz nem tudom milyen smink és ékszer kell, és a cipőim közül sem tudom mit vegyek fel, uram isten, csúnya leszek! - pánikolt be a lány.
- Ella. - Erre a megszólításra felkapta a fejét. Csak Alexander nevezi így. - Nyugodj le. Addig még lesz 2 bájitaltan egy svk és még egy bűbájtan. Inkább arra készülj, mint a bálra. - motyogta Hermione, majd elkezdett összepakolni a tanórákra.
- Okéé. - adta meg magát. - Na akkor milyen óráim is lesznek akkor ma? - kérdezte hangosan Ellie.
- Reménytelenül semmibe veszed a tanulást, Eleonora.
- Ne nevezz a teljes nevemen, Hermione. - nézett szúrósan a lányra, miközben a talárját küszködte magára.
- Hol van Harry és Ron? - kérdezte Mio, miközben már a klubhelyiségben ültek.
- Fogalmam sincs, de ha nem jönnek le, itt hagyom őket. Megbeszéltem Alexszal, hogy lent találkozunk. - morrantam fel
- Mindigncsak Alexanderrel vagy, sosem velünk! Freddel és Georgedzsal egyáltalán nem beszélsz, rólunk meg tudomást sem veszel! Harryvel egyáltalán beszélgettél egy kicsit is az elmúlt egy hónapban? Amióta Alexander itt van, azóta nem beszélgetünk..de tudod, lehet hogy így is jobb. Viszlát, Eleonora. - ment ki a klubhelyiségbe, magára hagyva az összetört lányt.
- Draco, nem tudom mit csináljak! Senki nem kedvel már, folyton Alexszal vagyok! - sírt a lány Draco vállán a Csillagvizsgálóban.
- Hát.. Tekintve, hogy amióta ismered azt a fiút, nagyon elcsavarta az eszed. De talán jobb is. Nekem is van barátnőm, de nem vagyunk ennyire nyomulósak egymással. - mosolygott Lenorára, majd tovább kémlelte, ahogy a Nap első sugarai kirajzolódnak az égen.
- Most ki is a barátnőd? - kuncogott Draco vállába.
- Dorothy Henderson. Gyönyörű lány, és kedves is Mardekáros létére. Szép, barna haja van, alacsony és karcsú. Ráadásul aranyvérű, így bemutathatom anyáméknak. Végre valami jó nekem is jutott az életben. - mosolygott a fiú.
- Akkor szerinted ne legyek annyit Alexanderrel? - kérdezte a lány.
- Lehetsz, de akkor vidd magaddal a fiút, ha a barátaiddal vagy. Ismerje meg őket. Jobb lesz szerintem a viszonyotok. - simította meg a vállát a lánynak, majd felállt.
- Mész le reggelizni? - nézett fel a lány, aki még mindig ült.
- A reggeliről lemaradtunk, szóval ebédelni megyek. - nevetett a fiú, majd intett és elhagyta a tornyot.
Miután Elle esés nélkül leért a keskeny toronyból és leért a Nagyteremhez, leült fogadott és vérszerinti bátxja közé, majd megszólalt.
- Sajnálom, hogy, ennyire elhanyagoltalak titeket. Hermione ordította le a fejemet emiatt. És igaza van, alig foglalkozom veletek. - szomorodott el a lány, majd Ronnak és Harrynek is adott két nagy puszit.
- Semmi gond, Elle, 14 éves vagy, tini. Teljesen elfogadható, hogy kicsit nyitsz a fiúk felé. Mondjuk nem rögtön egy 17 éves fiúval jöttem volna össze, de mindegy. Ja, és holnap után jön Rita Vitrol a Reggeli Prófétától, hogy interjút készítsen a bajnokokkal. - mondta Harry, majd Elle-t megölelve elhagyta az asztalt.
BẠN ĐANG ĐỌC
Elle Lily Potter - Griffendél dicsősége [Átírás Alatt]
FanfictionEz a történet Eleonora Potterről szól, akinek van egy ikerbátyja, Harry Potter. A testvérpár megküzd a rosszal, és harcol a jóért, míg Elle és Harry fel nem nőnek. Elle a Weasley családnál nevelkedik, míg Harry a Dursley családnál. Mint mindenhol...