És elérkezett az idő, hogy meglássák a Roxfortot. Hatalmas kőtornyai nyúlnak az ég felé, s tekintélyt parancsolóan emelkedik ki a tájból. A kilátás a kastélyból bizonyára gyönyörű - gondolta Ellie. A kastély mellett egy gyönyörű tó volt, s amellett pedig egy hatalmas erdő, ahonnan vészjósló hangokat hallott minden diák, aki a vonatról zúdúlt le.
- Elsősök hozzám, elsősök hozzám! - hallotta meg Elllie a vadőr hangját. - Hagriiid! - kiabálta, miközben rohant az óriás felé. Ám valaki kirakta elé a lábát, és jó nagyot zakózott volna, ha egy erős kar nem tartja meg. Draco Malfoy volt, aki elkapta. Ellie arcán rögtön megjelent a pír, miután konstatálta, hogy kinek a karjai közt van. Malfoy azonban nem taszította el. Neki is megjelent az arcán a zavart jelző pír. Felsegítette, aztán biccentve továbbsétált. Ellie lefagyott. Most komolyan elkapott? Utána biccentett?! És mind ennek a tetejébe Malfoy is elpirult! - cikáztak a gondolatok a fejében.
Végül miután megérkeztek a kastélyba, és behívták a beosztásra váró gólyákat, behozták a Süveget, s lerakták egy 3 lábú támlátlan sámlira. Elkezdődött a beosztás. McGalagony egy pergament tartott maga előtt, s úgy olvasta fel a neveket.
- Abott Hannah!
Pár másodprerc csend elteltével a Süveg így szólt:
-HUGRABUG!
Az egyik asztalnál a 4 körül óriási ováció támadt. Az elsős Hannah megszeppenve ült le a háza asztalához.
Pár diák után egy kócos melligbérő hajú lányt szólítottak. Mint utóbb kiderült, Ron és Harry már találkoztak a lánnyal. Fogadott testvére szerint a lány idegesítő, és okoskodó.
- Granger Hermione!
- GRIFFENDÉL!
Ron fájdalmasan nyögött egyet. Most a Griffendél asztalánál ujjongtak. Mindenki tapsolt, majd Hermione emelt fővel lépdelt a vörös színben pompázó asztalhoz.
Újabb pár név hangzott el, majd egyre kevesebben maradtak a beosztásra váró elsősök. Majd Ellie neve hangzott el.
- Potter Ellie!
Mindenki elcsendesedett. Majd sustorgás söpört végig a termen. Ellie tudta miért.
A Süveget a fejébe húzta, majd várt. A kalap megszólalt:
-Hmm, eszed rendesen van, de nem látom, hogy a tanulás lenne a szenvedélyed. Bátorságod van, de viszont ravaszságod is. Nehéz döntés, nagyon nehéz. Legyen a GRIFFENDÉL! - Az utóbbi szót már mindenki hallotta. Fred és George tapsolt a leghangosabban. Ellie leült, majd feszülten figyelte a többi elsőst. De a szeme akaratlanul is elvándorolt a mardekár asztalához. Draco a mardekárba került. Ellie ezt tudta, de valahogy mégis fájt neki. Végül McGalagony hangja ütötte meg a fülét.
- Potter Harry
- GRIFFENDÉL!
Ellie ujjongva tapsolta meg a bátyját. Harry leült mellé, s elkezdődött a lakoma.
Miután jóllaktak , s a Roxfort igazgatója, Dumbledore, aki már az Odúban tiszteletét tette, elmondta a beszédét, és jó éjszakát kívánt nekik, elindult a tömegben a klubhelyiség felé.
- Elsősök ide, Elsősök, hozzám! - kiabálta az egyik prefektus.
Ellie Ron Harry és a többi griffendéles gólya társaságában indult neki a hetedik emeleti klubhelyiség felé. Miután elérkeztek egy duci hölgy portréja előtt álltak meg, majd a festmény megszólalt.
- Jelszó? - kérdezte egy kis pökhendi éllel a hangjában.
- Szalamandra - válaszolt a prefektus.
A portré szó nélkül kinyilt, majd egy keskeny kocka alakú lukban kellett bemásznia Ellienek és a többieknek.
Miután mindenki a klubhelyiségben állt, vagy ült a prefektus megszólalt.
- Mindenki menjen a hálójába! A lányok jobbra, a fiúk balra! Jó éjszakát! - hagyta ott a bámészkodó kicsiket a prefektus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heyy!
Ma elég sok rész kiment, szóval várom a véleményeket! :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elle Lily Potter - Griffendél dicsősége [Átírás Alatt]
Hayran KurguEz a történet Eleonora Potterről szól, akinek van egy ikerbátyja, Harry Potter. A testvérpár megküzd a rosszal, és harcol a jóért, míg Elle és Harry fel nem nőnek. Elle a Weasley családnál nevelkedik, míg Harry a Dursley családnál. Mint mindenhol...