10. Rész ~ Drumstrang és Beuxbatons

331 23 23
                                    

Hermionével való beszélgetésünk óta eltelt 3 nap, vagyis most fognak megérkezni a Trimágus tusára a varázslóiskolák növendékei.

- Rendben, akkor most mindenki leül, és várja az iskolák képviselőit! Senki ne merjen idiótáskodni!- mondta McGalagony professzor.

Hatalmas dörrendés rázta meg a Nagyterem ajtaját. Megérkeztek a Drumstrangosok. Hatalmas műsorral készültek a Roxfort növendékeinek. Tűzzel, szaltóval, mindennel. Elle szája tátva maradt. De a sor végén egy híres sztárfogó haladt, Viktor Krum, Karkarov igazgató társaságában. De Ellie pillantását nem ez a fiú ragadta el. A sor végén egy magas, fekete hajú, kék szemú fiú ment. Szeme csillogott, ahogy végignézett az asztalok közt. Az egyenruhája alatt látszott, hogy vannak tetoválásai, és azok a kockák is a kockahasa mentén. Egyszercsak Elliere kapta a tekintetét, és mégjobban elmosolyodott. Hermione is észrevette a fiút. Halkan Ellie fülébe súgta - Ő Igor Karkarov fia, Alexander Karkarov.

Végül a Drumstrangosok leültek a számukra kijelölt helyre, addig megérkeztek a Beuxbatonsosok. Gyönyörű kék egyenruhájukban tipegtek be, élükön az Igazgatójukkal. Miután a 3 iskola elcsendesedett Dumbledore gelállt, hogy beszédet mondjon.

- Üdvözlök minden kedves Varázslóiskolát a Roxfortban! Mint mindnyájan tudjuk az idei évben fogjuk megrendezni a Trimágus Tusát! A rendezvény szabályait  szigorítottuk a halálesetek  csökkentésére, így 17 éven felüliek vehetnek csak részt! - Az utolsó mondatot mindenki hangos morajlással ellenezte. A Weasley ikrek, akik Eellie mellett ültek, elkezdték szidni a Tusa rendezőjét, Mr. Kuport.

- Eléég! - üvöltötte Dumbledore professzor, amire mindenki csendben maradt. - A Tusát először a Trimágus Kupa sorsolja ki, hogy kik méltóak a versenyre. A megmérettetést egy téli bállal nyitjuk meg, ahol negyedévestől felfelé lehet résztvenni. A bálra párban kell érkezni! - mondta Dumbledore. - Most pedig menjetek, pihenjétek ki magatokat. - fejezte be Dumbledore a beszédét.

A sereg csak úgy özönlött ki a teremből. Elle egyszercsak meghallotta a nevét, majd egy kéz fogta meg a vállát. Alexander volt az. Miután a fiú félrehúzta a bejárati csarnokban egy sarokba, megszólalt. - Szia, Alexander Karkarov vagyok, a Drumstrang igazgatójának a fia. - mosolygott a fekete hajú fiú. Ellie nem vette fellengzésnek, hogy Alexander kijelentette, hogy az igazgató fia. Végül visszamosolygott és bemutatkozott. - Szia, én Elle Potter vagyok, örülök, hogy megismertelek. - rázott kezet a kb 185 centis fiúval. Ellie csak 165 centit is alig érte el, így csak kicsit felegyenesedve látta a kék szemű fiút. Nos.. - szólalt meg Alexander. - Én megyek, jó éjt, adott 2 puszit a lánynak, majd ott hagyta. Ellie csak tátogva meredt maga elé, és a meglepettségtől kis fáziskéséssel suttogta, hogy jó éjt. Végül Hermione rángatta fel a klubhelyiségbe, ahol követelte, hogy mondja el, hogy mit beszélt a bolgár fiúval.

- Aztán megpuszilt. - fejezte be a monológját, Elle.

Hermione tátogva dolgozta fel a beszédet. Ron értetlenkedő arcot vágott, de az ikerbátyjai csak suttogva magyaráztak egymásnak a történtekről. Harry csak a védő bátyj szerepét játszotta, majd kijelentette, hogy megöli Alexandert, ha a közelébe megy.

Elle, Hermione társaságában fellépdelt a kőlépcsőn, de Fred utána kiáltott.

- Elle, nekem nem tetszik, hogy ez a fiú ennyire közeledik feléd.

- Miért nem? Talán valami gondod van vele, Fred? Ha neked ez ekkora probléma, akkor te eddig miért nem közeledtél felém? Istenem, 14 éves vagyok, eddig vártam, hátha közeledsz, de nem! És tudod mit? Vele fogok elmenni abba a bálba, ha elhív, és nem érdekel, hogy mit fogsz szólni ehhez! - azzal felviharzott a szobájába, otthagyva a lépcsőn álló meglepett és szomorú fiút.

Végül álomba sírta magát a fiatal lány.

Hali!

Remélem tetszik eddig! Ha igen, akkor VOTE & KOMMENT jöhet! :)

Elle Lily Potter - Griffendél dicsősége [Átírás Alatt] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang