Elle balesete óta eltelt lassan egy hét, kettő. Valentín napra virradt. A lányok hihetetlenül izgatottak voltak, hogy kitől mit kapnak. Közülük mégis Elle volt a legszerencsésebb. Az ágya mellett legalább 10 doboznyi bonbon sorakozott.
- Ellie, neked hogyan van ennyi bonbonod? - kezdett el hisztizni Lavender.
- Az évfolyamunkban Ella a legszebb lány, mit vársz? - nevetett fel Parvati.
- Igaza van Parvatinak. Leny nagyon szép lány. - mosolyodott el Hermione.
- Oké, nem szeretnék elpirulni. - nevetett fel Elle. - Valakit elhívtak valahova? - nézett körbe a lányok hálójában.
- Engem egy Hollóhátas fiú hívott el a Roxmortsba. - újságolta boldogan az indiai lány.
- Mi Viktorral a tóhoz megyünk. - mosolygott szerényen Hermione.
- Ez nagyszerű! - vidult fel Eleonora. - Engem Fred visz el sétálni a faluba!
Aztán hírtelen egy ajtócsapódásra lettek figyelmesek, majd hatalmas kiabálásokra. Azonnal kinyitották az ajtajukat, és kinéztek a kőlépcsőn állva. Fred és Angelina veszekedett.
- Hányszor mondjam el Angie, hogy Ellet viszem el a faluba, és nem téged?! - kiabált Fred.
- Mit eszel abban a vöröskében? Nem is szeret! - ordibált már Angelina is.
- Mégis mi ez a ricsaj, fiatalok? - lépett be a klubhelyiségbe Mcgalagony.
- Az a baja Angelinának, hogy nem vele töltöm a Valentín napot. - mondta unottan Fred.
- Rendben, akkor kit visz el? - kérdezett vissza a professzor.
- Elle-t viszem, már hetekkel ezelőtt megbeszéltük, professzor.
- Akkor Potter kisasszonnyal megy. - mondta McGalagony, majd kilépett a klubhelyiségből.
- Rendben, nincs semmi látnivaló, eredjetek az utatokra! - tapsolt kettőt egy prefektus, azzal a tömeg oszlani kezdett.
- Fred! - kiáltotta Elle, majd utolérte a fiút. - Remélem nincs így harag, hogy miattam veszekedtél vele.
- Ugyan, dehogy van. - mosolyodott el. - De remélem, akkor még áll a séta. - biccentett, azzal felment a hálójába a fiú.
Elle Hermionével és Ginnyvel ment le a Nagyterembe, és ült le a Griffendél asztalához. Csakhamar Fred huppant le mellé, és egy hatalmas ölelésbe zárta a lányt.
- Elfelejtettem köszönni. - nevetett Fred.
- Hát, akkor jó reggelt Freddie! - nevetett Leny, azzal ő is jól megszorongatta a fiút.
- Amúgy, mit tervezel mára? - kérdezte Elle.
- Hát, igazából arra gondoltam, hogy megnéznénk a Szellem szállást, innánk egy vajsört, és néznénk valami nyalánkságot a Mézesfalásban. - mosolygott a fiú.
- Ó, pont jó lesz. - örült meg Elle.
×××
- Engedélyeket kérek mindenkitől! - recsegte Frics a Roxfort gondnoka, már a hatalmas tölgyfaajtó előtt. (Én zsiráfbejárónak hívom xd - írói szerk.)
- Tessék, itt van. - adta oda Elle a saját és Fred engedélyét.
- Jaj! Hát ti is mentek a Roxmortba? De jó! - ugrándozott oda Dororhy Henderson a szokásos optimista lány.
- Igen, mi is! - mosolyodott el Elle, azzal szoros ölelésbe vonta a vidám lányt.
- Képzeld, Dracoval is lemegyünk a faluba, végre sikerült rávennem! - ugrándozott Dorothy.
ESTÁS LEYENDO
Elle Lily Potter - Griffendél dicsősége [Átírás Alatt]
FanficEz a történet Eleonora Potterről szól, akinek van egy ikerbátyja, Harry Potter. A testvérpár megküzd a rosszal, és harcol a jóért, míg Elle és Harry fel nem nőnek. Elle a Weasley családnál nevelkedik, míg Harry a Dursley családnál. Mint mindenhol...