14. Rész - Alexander

256 21 4
                                    

×Alexander szemszöge×
÷ Visszaemlékezés ÷

Ahogy elköszönök Ellietől egy csókkal, és elindulok a hajónk felé. De apám a fedélzeten áll és magához hivat.

- Nem tetszik nekem ez fiam. Túl sok időt töltesz a Potter lánnyal. Megmondtam neked, hogy ne menj még a közelébe sem. Erre mit látok? Ott csókolod meg. Mondjuk Viktor sem különb. Egy sárvérűvel kavar. Most pedig menj, most fogják kihírdetni a verseny bajnokait. Nem akarok csalódni benned, Alexander. A vacsoránál találkozunk. - megy be a kabinjába Igor Karkarov.

Alexandernek sosem volt jó családi háttere. Amerikai édesanyját 5 évesen elvesztette, így nagyrészt a Drumstrangban élt. Apja semmire tartotta, és ennek hangot is adott. Mindig Viktor Krumot ajnározta, és jobban is szerette tulajdon fiánál.

°Vacsoránál°

- A Drumstrang bajnoka.. Viktor Krum! - harsogta Dumbledore.

Alexander érezte apja gúnyos tekintetét, ami semmibe veszi. De nem foglalkozott vele, inkább Ellie dereka köré rakta a kezeit, majd átölelte a lányt.

- A Beuxbatons bajnoka.. Fleur Deculour. - folytatta.

A Roxforté.. Cedric Diggory. - fejezte be az ősz igazgató.

De még 2 nevet kidobott a serleg.

- Nos, lássuk kik azok.. - mormogta Dumbledore.

-  Harry Potter és Elle Potter! - harsogta Dumbledore.

Alexander teljesen megzavarodott. Ellie az elmúlt napokban végig vele volt. És nem tudhatta bedobni a nevét a Kupába, mivel ott volt a Korhatárvonal, amit maga Dumbledore húzott. A lány kezdett nehezülni. Mintha elájulna. Végül Alexander ölében csuklott össze.

Aztán McGalagony sietett oda hozzájuk.

- Menjen Ms. Potterrel azonnal a gyengélkedőre! Hajlamos az ájulásra első éves kora óta. Induljon! - mondta McGalagony, és utána a teremben lévőkhöz szólt. - Semmi látnivaló nincs! A vacsorának vége, mindenki menjen fel a klubhelyiségébe! Maga Potter meg velem jön a többi bajnokhoz.. - Alexander csak ennyit hallott, majd futott fel a márványlépcsőn a gyengélkedőre. Berontott az ajtón Madam Pompfrey nem kis meglepetésére.

- Na de kérem, itt betegek vannak! Pihenniük kell! - mondta felháborodottan a javasasszony.

- Nem érdekel a többi beteg! Ellie már megint elájult! - mondta Alexander kis éllel a hangjában.

- Oh, azonnal fektesse le egy ágyra, rögtön jövök! - indult el az irodája felé az ápoló.

Majd hírtelen elhúzódott egy ágyfüggöny és megszólalt egy gúnyos hang.

- Na, a híres Alexander Karkarov nem bír vigyázni a kisebbik Potterre? Mit fogsz szólni majd neki a testvére? Szánalmas vagy, Karkarov. Vigyázni sem tudsz rá, ha már megszerezted. - szólt Fred az ágyról a jól kivehető monoklijával.

- Ha nem fejezed be, Weasley, a másik szemed alá is kaphatsz egy monoklit. - szólt oda Alexander.

Fred már nyitotta a száját, hogy visszavágjon, de a nővér visszajött és csendre intette.

- Hadd nézzem. Jól van, minden rendben, csak elájult. Komolyabb baja nincs. Kérem, fogja meg és emelje meg a hátánál fogva. Be kell adnom neki ezt a gyógyszert ettől felkel és megnyugszik. - majd a javasasszony igéretéhez híven beadta az ájult lánynak a pirulát, aki köhögve felébredt.

- Hol vagyok? - kérdeztr ijedten a lány.

- A gyengélkedőn, Ell. - simította a lány füle mögé az egyik kósza tincset.

- Ugye csak álom volt, hogy bekerültem a bátyámmal a Trimágus Tusa bajnokai közé? - kérdezte reménykedve a lány.

- Mi van?! Bekerült a Tusa bajnokaihoz Harryvel együtt?! - szólt közbe hisztérikusan Fred.

- Maradj már csendben, vöröske. - fordult Fred felé, majd visszafordult a lányhoz és folytatta. - Nem kicsim, nem álom volt. Tényleg bekerültél. De nincs semmi baj, segítek neked. Meg majd a bátyád és a barna hajú lány is fog. Neki mi is a neve? - kérdezte mosolyogva Alexander.

- Ő Hermione, de még vannak barátaim. Majd bemutatlak nekik. - mosolygott a lány Alexanderre.

-Rendben, pihend ki magad. Jó éjt, Ell. - puszilta meg a lány száját, majd elfordult és kilépett a hideg folyósóra.

÷Visszaemlékezés vége ÷

Már eltelt egy éjszaka, most viszek fel Ellienek egy kis rántottát. - gondolta Alexander. 

- Hali, te lennél a híres Alexander Karkarov, akiről már sokat hallottunk? - ült oda hozzá az Arany Trió.

- Sziasztok, én lennék. - mosolygott rájuk Alexander.

- Harry Potter, Ellie bátyja. - mutatkozott be Harry.

- Ron Weasley, Ellie fogadott bátyja. - szólt oda Ron és már lapátolta magába a rántottát.

- Hermione Granger vagyok, Ellie legjobb barátnője. Sokat hallottam már rólad, remélem jól kijössz majd velünk. - informálta a fiút, Hermione.

- Uhm, rendben. - mosolygott a fiú. - Voltatok már Ellienél? Én most megyek fel hozzá, viszek fel neki egy kis rántottát. Azt mesélte, hogy a gyengélkedőn nem olyan jó a reggeli mint itt. Mondjuk a Drumstrangban kevesebb a választék, mint itt, de ott sem lehet panaszkodni. - mesélt a fiú.

- Hmm, lehetséges. Na, menj fel előbb te, mi megreggelizünk, és megyünk utánad. Addig legyetek kettesben. - mosolygott a lány, majd feltaszigálta az asztaltól és leült a helyére.

- Érdekes lány. Mondjuk sokban hasonlít Elliere. Meg is értem miért barátnők. De Ell sokkal szebb, szerintem. - gondolta a fiú, majd belépett a gyengélkedő ajtaján és meglátta magát, a földre szállt angyalt, Ellie Lily Pottert...

Hali!

Ez egy kicsit hosszabb rész, de remélem tetszik! :) Ha teszett VOTE és KOMMENT, hogy tudjam érdemes-e folytatnom!

Elle Lily Potter - Griffendél dicsősége [Átírás Alatt] Where stories live. Discover now