13. Rész ~ A Tusa Bajnokai

256 23 2
                                    

Mint a Tusa megrendezése  a Roxfortban zajlik, ezért a kastély Nagytermében lehet jelentkezni a versenyre. A Kupát hatalmas tömeg lepte el, de pár méteres körzetébe senki nem mehetett, aki nem nevez a Tusára.

- Hajrá Fred! - ordította George, miközben itta a Kor-korrigáló főzetet.

- Hajrá George! - utánozta bátyját, majd beléptek a Kupa bűvkörébe. Semmi nem történt. Ujjongás tört ki a teremben, majd egy hangos durranással az ikrek métereket hátraestek az ujdonsült fehér szakállukkal.

- Biztos, hogy eszüknél vannak? - lépett Ellie mellé a fiú, aki eddig csak az ajtóból figyelte az eseményeket.

- Teljes mértékben. - nevetett a vörös hajú lány.

- Várj itt, bedobom a nevem a serlegbe. - mosolygott a lányra. Mint kiderült, Alexander  augusztusban töltötte a 17-et, így jelentkezhet a Tusára. Alexander lassan, de magabiztosan lépkedett a Kupa felé, magára hívva a teremben lévők figyelmét, vele együtt Fred irigykedő és gyilkos tekintetével. Egy karlendítéssel bedobta, majd odalépett Ellie mellé, s megcsókolta sok lány esdeklő tekintetét kizárva.

- Na ez már több a soknál! - akadt ki Fred Weasley, majd megindult a bolgár fiú felé.

- Fred, ne bántsd, neked lesz nagyobb bajod! - állt Alexander elé a boszorkány.

De Fred hajthatatlan volt, és nekiesett a fiúnak, így lerántva a földre magukat. Először Fred állcsonton ütötte Alexandert, majd Alexander Fredet egy monoklival ajándékozta meg. Végül Ellie egy jól irányzott Stuporral elintézte Fredet.

- Önvédelem volt az egész, professzorasszony. - szabadkozott a lány, már McGalagony szobájában állva, mellette a vérző szájú Alexanderrel. Fred a gyengélkedőn feküdt.

- Nos, elhiszem, hogy önvédelem volt, de mégis elkábította a Roxfort egyik diákját. -10 pont a Griffendéltől kisasszony, és örüljön, hogy ennyivel megúszta. - Viszlát. - intett McGalagony.

Ellie elindult Alexanderrel, már az ajtóban jártak, amikor a professzor visszaszólt nekik. -  Ms. Potter, és kérem mondja meg Weasleynek, hogy tőle is levonok 10 pontot a házirend megszegése miatt. Mehetnek. - mondta, majd elfoglalta magát az asztalon heverő házidolgozatok kijavításával.

- Hogy merte az a szemét, hogy bántott téged!?- füstölgött Ellie Alexandernek.

- Nyugi Ell, semmi gond nincs. - karolta át a vállát a fiú, majd szájon puszilta.

Ellie azonnal ellazult a fiú ölelő karjaiban, majd hozzásimult a fiú kidolgozott felsőtestéhez.

- Gyere, ne késsük el a vacsorát, ma fogják kihírdetni a Tusa bajnokait.

~×~

- Akkor a Drumstrang bajnoka nem más mint.. Viktor Krum! - harsogta be a termet Dumbleodre hangja. - A Beuxbatons bajnoka.. Fleur Deculaor. ( Nem tudom hogy írják, bocsi. Írói szerk.) A Roxfort Bajnoka pedig.. Cedric Diggory! - a Roxfortosok üdvrivalgása töltötte be a Nagytermet. De a Tusa még két nevet dobott ki. Az egyik Harry Potter, a másik Elle Potter. - suttogta az igazgató, de így is lehetett hallani. Ellie nem hitt a fülének. Ő is bajnok ebben a versenyben. Nem bírta. Egyre csak szédült, és fekete pontokat látott. Végül Alexander ölelő karjaiba zuhant, ájultan...

Elle Lily Potter - Griffendél dicsősége [Átírás Alatt] Место, где живут истории. Откройте их для себя