Miután jóízűen elfogyasztották a laktató reggelijüket, betoppant egy túl ismerős varázsló. Mintha Eleonora valahol látta volna ezt a vén mágust. Félhold alakú szemüvege mögül bársonyosan tekintett az emberekre. Ősz szakálla verdeste a térdét, s hosszú szoknya szerű ruhájában látható volt, hogy milyen magas. Mosolyával igen barátságosan festett.
- Jó reggelt! Bocsásson meg Molly, hogy ilyen korán zavarom önöket, de fontos beszélnivalóm van egy kis boszorkánnyal. - húzta mosolyra a száját Dumbledore.
- Ó, nyugodtan jöjjön beljebb , Albus! Olyan régen nem láttam magát! Esetleg nem kér egy csésze teát, vagy süteményt? - lépett oda Mrs Weasley Albus Dumbledorehoz.
- Nem, köszönöm, Molly, de most ki kell hagynom. Beszélgetnék Eleonora Potterrel. - mosolygott boldogan Dubmledore.
- Nos, rendben! A nappaliban nyugodtan letepeledhetnek, és megbeszélhetik. - mosolyodott el Mrs Weasley , és azzal a lendülettel belépett a konyhába.
Ahogy Dumbledore elindult az említett helyiségbe, Elle kicsit habozva , de utána indult. Miután beléptek az otthonos kis nappaliba , helyet foglaltak. A lány körbenézett a megszokott szobában. A falakon megviselt tapéta lógott, s alatta a rozoga komód állt. A kopottas kanapén ülve látni lehetett a piros függönyöket , mögöttük pedig a tölgyfakeretes ablakokon át a tájat. A ház egy kisebb dombon állt ,így előbukkant a körülőtte elterülő dimbes-dombos vidékből.
- Úgy sejtem nem tudod , hogy miért vagyok itt , kedves Elle. Kiskorodban egy tragikus balesetben hunytak el a szüleid, mint ahogy tudod. A Godrick Hollowban éltél a szüleiddel , és az ikertestvéreddel. Egy jóslatot jövendőlt meg egy látnok , s olyan ember hallotta azt , akinek nem kellett volna. Ez eljutott a varázslóvilág egyik legfélelmetesebb mágusához , Voldemorthoz. A prófécia arról szólt , hogy egy gyermek aki július végén születik , legyőzi őt. Három gyermek lehetett az esélyes. Harry a testvéred , Neville Longbottom , és te. Voldemort mégis titeket választott. Még napjainkban is kérdéses , hogy melyikőtöket. Hónapok óta vadászott a szüleitekre , míg az egyik követője el nem árulta neki. Elment a falutokba , s a szüleitek holttestén átlépve állt meg előttetek. Aztán kimondta a gyilkos átkot, de lepattant rólatok.
/Visszaemlékezés/
Egy kék babaszobában voltunk. A fehér ajtót bútorokkal torlaszolták el. Egy babaágy volt a szoba közepén. Benne volt két kis csöppség. Egy fekete és egy vörös hajú kicsi ült benne, szembe velük egy vörös hajú nő térdelt. Suttogott. Megnyugtató szavakat. Majd az berobbant az ajtó. Egy ember állt a bútortorlasz mögött. Egy pálcaintéssel arrébb tolta a bútorokat, majd szembe állt, a már felállt nővel.
- Állj, félre! Állj félre te ostoba! - kiáltotta Voldemort.
- Ne! Harryt és Ellet ne! Kérlek! - sírt már térdve borulva Lily Potter.
- Állj félre! - szólt utoljára a hidegvérű gyilkos.
- Ne, kérlek! Csak őket ne! Itt vagyok én! - zokogott a boszorkány, majd az ikerpárhoz fordult. - Harry, Elle. Anya és Apa szeret titeket. Szeretünk titeket. Vigyázzatok magatokra! - simogatta meg Harry fejét a nő.
- Avada Kedavra! - rikoltotta Voldemort, majd a nő élettelen teste a padlóra hanyatlott.
A gyilkos átlépett a testén, majd megállt az ággyal szemben. Végig nézett a gyerekeken, majd megállapodott a fekete hajú fiún a tekintete.
- Avada Kedavra! - mondta ki a halálos átkot akkor már harmadszorra.
Az átok visszapattant. Eltalálta a varázslót, aki semmivé válva tűnt el. A két gyermek elsírta magát. Majd motorzaj hallattszott a távolból...
/Visszaemlékezés vége/
- Elle! Hahó, hallasz? - simította meg kedvesen az elbambuló lány kezét Dumbledore.
- Persze, Dumbledore professzor! Azt hiszem visszajött egy emlékem. Régebben is előfordult, de csak ha olyan dolgot teszek, vagy mondok, ami a múltamra emlékeztet.
- Kevés boszorkány vagy varázsló tudja ezt megtenni. Becsüld, s óvd ezt a képességedet! Most pedig, ha megbocsátasz, vár a munka! Viszlát Elle! - állt fel a vén mágus, majd intve egyet kilépett a házból.
Hali!
Eddig milyen? Legyen folytatás?
STAI LEGGENDO
Elle Lily Potter - Griffendél dicsősége [Átírás Alatt]
FanfictionEz a történet Eleonora Potterről szól, akinek van egy ikerbátyja, Harry Potter. A testvérpár megküzd a rosszal, és harcol a jóért, míg Elle és Harry fel nem nőnek. Elle a Weasley családnál nevelkedik, míg Harry a Dursley családnál. Mint mindenhol...