15. Rész ~ Ismerkedés

252 21 2
                                    

Szépen lassan lépdelt oda a lány ágyához, aki még békésen aludt. Alexander megsimította a lány hófehér bőrét, s szólongatni kezdte.

- Ell, kelj fel! Hoztam reggelit, és majd a barátaid is jönnek fel.

- Mhmmp.. Kelek, Alex. - Alexandernek a szívét megdobbantotta a becenév. Legutoljára anyja szólította így.

- Nem látom, hogy felkelnél. - puszilta meg a lány száját a fiú.

- Héé! Azért ne itt nyilvánosság előtt csókolgasd a fogadott húgomat! - rontott be Ron mögötte a vigyorgó Harryvel és a duzzogó Hermionével.

-Roon, Harry, Hermionee! - kezdett el kiabálni Eleonora ( Igen, ez a teljes neve).

- Halkabban! - szólt ki a javasasszony.

- Rendben, bocsánat. Esetleg ma elmehetek?

- Hmm.. Ha nem lesz egyedül, és valaki mindig figyel magára, akkor saját felelősségre elmehet. Viszlát! - zárta le a beszélgetést az ápoló.

- Rendben, viszlát, köszönöm! - intett Elle és elindult  a Nagyterem felé, nyomában az ismerkedő négyessel.

Miután lebagtattak a márványpélcsőn és majdnem elértek a Nagyterem bejáratához, Elle elé hírtelen kiugrott egy Drumstrangos fiú.

- Nora! Örülök, hogy megismerhetlek. A nevem Anton Sokolov. - mutatkozott be egy kis akcentussal a bolgár fiú.

- Szia, Eleonora Potter. De csak Elle. Így szeretem. - mosolygott a lány.

Az Arany Trió csak érdeklődve figyelte az eseményeket, de Alexander nem hagyta, hogy bolgár ellenfele így tönkretegye alakuló kapcsolatát. Nem ez lenne az első.

- Nos, Nora, örülök, hogy ezt megbeszéltük. De remélem nem gond, hogy Norának nevezlek. - simította meg a lánynak a vállát. - Van párod a bálra, Nora? - kérdezte Anton.

Itt Alexandernek eldurrant az agya. Oda ment Elle mellé, átkarolta a derekánál és Anton szemébe nézve, megszólalt.

- Van párja, köszönjük a kérdésedet. Na és hogy van Victoria? - a fiúnak egy korábbi szerelme volt a lány, de Anton miatt elhagyta.

- A nyáron szakítottunk, de jól van. Kár, hogy nem téged választott. - mosolygott gúnyosan a fiú Alexanderre.

- Na jó, elég! - csattant fel Elle. - Köszönöm, Anton, de van párom, és nem tudom ki az a Victoria, de legyél vele boldog, nekem már itt van Alex! - nézett mérgesen farkasszemet a bolgár fiúval. - Viszlát, Anton. - kerülte ki a fiút, maga után húzva Alexandert. - Hermione, Ron, Harry! Gyertek ti is. - fordult meg a lány, majd sarkonfordulva folytatta az utat a Nagyterembe, nyomában a három megszeppent barátjával és a meglepődött, szerelmes bolgár fiújával.

- Annyira büszke vagyok rád, Ella. - puszilta meg a lány homlokát a vacsoránál, Alexander.

- Ella? Új becenév? Tetszik. - puszilta vissza a kedves kék szemű szerelmét.

- Lassan itt a karácsonyi bál. - szólalt meg Alexander. - Fiúk, ti találtatok magatoknak már párt? - fordult Harry és Ron felé.

- Nem, még nem. De már kéne. A végén már csak a selejt marad. - mondta Ron, majd lapátolta magába a desszertet.

- Selejt? Mekkora egy tahó vagy! - csapta tarkón barátját Hermione.

- Hermione, neked van már párod? - kérdezte Harry.

-Van, de nem mondom meg ki az. - Azzal felállt, magára hagyva az értetlenkedő barátait.

- Tuti nincs párja. Csak túl kínosnak találja bevallani. Ellie! Te lány vagy! Eljössz velem a bálba? - kérdezte Ron.

- Édes Istenem... Már megértem, hogy miért sápitozik nekem Hermione. Hogy nem vagy képes felfogni, hogy Alexszel megyek? - forgatta meg a szemét a lány.

- Jó' van na. Éppen gondolkoztam valamin... - nyammogta el a csokitortáját, Ron.

- Szerinted a rózsaszín báliruhámat, vagy a bézs színűt vegyem majd fel? - kérdezte Ellie már a parkban sétálva, kézenfogva barátjával.

-Hát.. Nekem fekete dísztalárom lesz, szóval nem tudom. Mindegyikben szép leszel, de szerintem a zöld szemed kiemeli a bézs  színű. - ecsetelte Alexander.

Egyszerre csak egy szőke hajú fekete taláros fiú lépett eléjük.

- Draco! - sikkantotta Ellie, majd Draco nyakába vetette magát.

- Lenora! - mondta a fiú az elég érdekes becenevet.

Alexander érdeklődve figyelte a barátnőjét és annak titokzatos ismerősét.

- Alexander, bemutatom az egyik kedves barátomat, Draco Malfoyt. - mutatott a szőke fiúra.

- Draco, ő itt Alexander Karkarov, a barátom. - mosolygott a fekete hajú párjára.

- Nagyon örülök, Draco. - fogott kezet a fiúval.

- Én is, remélem Lenora jól választott. - mosolygott kézfogás közben.

- Nos, Draco, mi tovább megyünk Alexszel, Szia! - ölelte meg a fiút, majd kézen fogva távozott Alexanderrel.

- Ki volt ő? - kérdezte a bolgár fiú.

- Ő kiskori barátom volt, de a családja miatt nem tudtunk barátkozni, de most hogy a Roxfortban vagyunk, többet tudunk találkozni és jobb lett a barátságunk. - csevegett, majd adott csókot a fiúnak, a Bejárati csarnokban  búcsúzásképp.

-Rendben, Szia Ella. - adott még egy csókot. - Holnap találkozunk a reggelinél. És még mindig kitartok a bézs színű ruhádnál, szóval holnap este majd abban várlak a márványlépcsőnél.

Halii!

700 szó! Elég sok, szóval remélem izgalmas volt. Ha tetszett VOTE és KOMMENT nyugodtan jöhet!





Elle Lily Potter - Griffendél dicsősége [Átírás Alatt] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora