Az ikerpár találkozása óta eltelt 1 hónap. Ma van augusztus 31.-ke. Elle már izgatott volt, mivel megint találkozhat a bátyjával, és elindulhat a Roxfortba.
- Fred, George, azonnal gyertek le a kész csomagjaitokkal! Nem szólok többet, itthagylak titeket! - hallatszott Mrs. Weasley kiabálása az Odú lépcsőházában.
A páros vihogva rontott le a lépcsőn. Közben Fred majdnem fellökte Ellet. Egy hajszál híján múlt, hogy nem esik le a lány a lépcsőn. Fred gyors reflexeinek köszönhetően elkapta a vöröske derekát, és magához húzta. Elle piros arccal bámult bele a kék szempárba. Fred sem nézett ki másképp. Viszont az utóbbi elveszett az előbbi szemében. - Azok a gyönyörű mogyoróbarna szemek! - gondolta magában Fred, közben próbálta tűrtőztetni magát.
Végül Ginny sietett a segítségükre, mert George a földön fetrengve vihogott, így Ginny fogta, és elrángatta Elle-t. - Örök hála Ginny! - ölelte magához az egyik vörös a másikat.
Miután megették a beaconos tojást, ami reggeli gyanánt szolgált, és felpakolták a kék varázskocsiba a bőröndöket, elindultak a King Cross pályaudvarra, Londonba.
Sok zötykölődés után, megérkeztek, s kiszálltak minden, Mr. Weasley-n kívül. Ő elhajtott parkolóhelyet keresni.
~*~
- Na, akkor mindenki párba rendeződik, és bemegy a kilenc és háromnegyedik vágányra. Óvatosan a kulikkal, nem fogtok nekiszaladni, csak fussatok neki egy kicsit. - harsogta Mrs. Weasley.
- Hé, Harry! - kiáltotta, s futni kezdett a fiú felé, miután észrevette. Amint egymást ölelve, nem kevés mugli tekintetet éreztek magukon. - Gyere, Harry, bemutatlak Weasleyknek! - mondta Elle, s elkezdte húzni az említettek felé.
Mrs. Weasley azonnal a karjaiba zárta a fiút, s üdvözölte: Jaj, szervusz kedveském, Ellletől már sokat hallottunk rólad! - mesélte vidáman a pufók asszony.
Háromnegyed 11 volt, és már búcsúztak a Potter ikrek a Weasley szülőktől. - Igen, Mrs. Weasley, vigyázni fogunk magunkra, nem kell aggódni. - ismételte el már harmadszorra a kis Elle.
Miután felszálltak a Roxfortba igyekvő diákok, s búcsúztak a szülőktől és a kisebbik testvérektől, elindult a Roxfort Express, s integető diákok sora tolongott a vonat ablakainál.
- Hé, Elle, mi elmegyünk és megkeressük Lee-t, te addig keress Ronnal és Harryvel egy üres fülkét! - kiabálta George és Fred, már menet közben, s már ott is hagyta a hármast.
Elindultak keresni egy üres kúpét, s miután találtak egyet, leültek. A nap már a horizonton járt, s Elle szemhéja nehezülni kezdett. Végül elaludt, és a feje Harry vállára bukott.
Aztán csak arra kelt, hogy valakik igen hangosan veszekednek. - Vajon kik azok? - kelt fel Elle.
- Jaj, ne legyél már ennyire nagyra magaddal, Malfoy! - vágta oda neki Ron.
- Ó, itt a véráruló Weasley, Harry és Elle Potter társaságában? Ha megfogadod a tanácsom, Potter; Ne barátkozz véráruló patkányokkal. - fordult oda Harryhez.
- Malfoy, foglalkozz a saját dolgoddal! - csattant fel Elle.
- Ó, felkelt a félvér is. Milyen úgy élni, hogy nem jut elég pénz mindannyiótokra? - vigyorgott Draco Elle arcába.
Elle-ben annyira felment a pumpa,, hogy felpattant a székből. - Hogy merészelsz arról a családról így beszélni, akik engem felneveltek, Malfoy!? - kiabálta Elle. Annyira belelendült a kiabálásba, hogy észre sem vette, hogy Draco mellett 2 hústorony álldogált, akik Crack, és Monstro névre hallgattak. Végül a kiabálást Elle egy hatalmas pofonttal koronázta meg. Draco megtapogatta ott az arcát, ahol Elle megütötte. - Ezt még visszakapod, Potter. - szólt vészjósló hangon, s elcsattogott a folyósón.
- Gyerünk, gyerünk mindjárt megérkezünk a Roxfortba, öltözzetek át talárba. - nyitott be egy prefektus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hali!
Megérkezett a negyedik rész, a legközelebbi kicsit rövidebb lesz, mivel ez több mint 500 szó. Ha tetszett kövess be, voteold és kommentelj! :)
ESTÁS LEYENDO
Elle Lily Potter - Griffendél dicsősége [Átírás Alatt]
FanficEz a történet Eleonora Potterről szól, akinek van egy ikerbátyja, Harry Potter. A testvérpár megküzd a rosszal, és harcol a jóért, míg Elle és Harry fel nem nőnek. Elle a Weasley családnál nevelkedik, míg Harry a Dursley családnál. Mint mindenhol...