1.3

3.7K 362 150
                                    


" Memen gözüküyor ablam. "

Kafamı uzandığım şezlongdan yarım bir şekilde kaldırıp Kamer'in ne yaptığına baktım. Birkaç sıra yanımızdaki kadının memeleri ile ilgileniyordu. Ve bunu sesli dile getirdiği için kadın tarafından linç ediliyordu.

" Bu çocuk hiç akıllanmayacak. " Yan tarafımda güneşlenen Sanem'in sözüne içimden hak verip yatmaya devam ettim.

" Görüyorum ki siz ikiniz yine eğlenmeye değil yatmaya gelmişsiniz. " Güneşim aniden kesilmiş ve Baran'ın sesini duymuştum. Beni bir sal artık.

" Buna güneşlenmek deniyor. " Sanem'in sözünden sonra ne haliniz varsa görün deyip denize doğru yürümeye başladı.

Aramız iyi değildi.

Son konuştuğumuzda sevdiğim birini kabul etmem üzerine ona en azından sevebiliyorum demiştim. Ve bu ona o kadar koymuştu ki hiçbir şey söylemeden odamdan çıkmıştı. Haklı olduğumu biliyordu herhalde.

Onu ne kadar seviyor olsam da onun birilerini sevemiyor olması beni sinirlendiriyordu. Bir kızda sabit kalmıyordu ki sevebilsin.

" Kızlar kızlar gelem mi? Yanağınızdan öpem mi? "

Kamer'in yanımıza gelmesi ile derin bir nefes verdim. Ağız tadıyla güneşlenemiyorduk da.

" Artık bizi bir rahat bıraksanız da güneşlensek." Sanem sinirlenip şezlongdan kalktı.

" Gidiyorum ben biraz yüzeyim. " Başımla onaylayıp yatmaya devam ettim ama kulağımın dibinde bir adet Kamer olduğunu unutmuştum.

" Seninki yine kız peşinde. " Seninki demesi kalbimi hoplatsa da kız lafını duyunca bütün hevesim kursağımda kalmıştı.

Kafamı kaldırıp Baran'ın olduğu tarafa baktım. Kamer'in dediği gibi bir kız ile konuşuyor ve aynı zamanda saçıyla oynuyordu. Sikerim ama ha.

" Ben gidiyorum. " Aniden kalkıp çantamı topladım ve ayaklandım. Bizimkiler beni görmemişti. Kamer de arkamdan gelmemişti zaten. Sessizce evin yolunu tutmuş, varır varmaz da yatağa yatmıştım.

İçimdeki sevginin artık bitmesi gerekiyordu. Unutmam gerekiyordu. Kendime zarar vermekten başka bir şey yapmıyordum.

Saçımdan gelen tuz kokusu beni rahatsız etmeye başladığında hızlıca duşa girdim. Vücudumdaki deniz suyunu temizlemem gerekiyordu. Küveti doldurup içine girdim. Sıcak su beni gevşetirken gözlerimi kapatmıştım.

*****

" Delirdim ha. Vallaha delirttiniz beni. " Dış kapanın çarpma sesi ile yerimde sıçramıştım. Sıçramamın etkisi ile ağzıma giren su ve uyuşmuş bacaklarım uzun zamandır suyun içinde olduğumu hatırlatmıştı.

" Bıktım be sizden. " Sare'nin bağrışları eşliğinde sudan çıkıp vücuduma havlu sardım ve odaya geçtim.

" Sizinle başa çıkmaya çalışmak gerçekten hata." Susacak gibi durmuyordu hiç. Ne yaptıklarını merak ediyordum açıkçası.

Kurulanıp üzerimi giyindim ve ne ile karşılacağımı bilmeden aşağı indim.

" Gerçekten, bıktım. " Sare salonda volta atarken Baran önünde oturuyordu. Ne olduğunu gerçekten anlayamamıştım.

" Ne oldu? " Hepsi birden bana döndü. Sare kollarını iki yana açıp bağırmaya başlamıştı.

" Ne olsun Baran bey kızın birine sulanırken kızın sevgilisi geldi. Amına koyacaktı bunun. Zor kurtardık. "

Son DördünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin