2.4

3.8K 342 206
                                    


KİTAPLARIM İÇİN TANITIM VİDEOSU YAPABİLECEK OLANLAR BURADAN YA DA İNSTAGRAM HESABIMDAN BANA ULAŞABİLİRSE ÇOOOOK MUTLU OLURUM!!

İyi Okumalar :)

Hani olur ya uykunuzun en derin ve güzel yerinde anneniz odanıza girip bir çırpıda perdeyi açar ve güneş sanki gözlerinizin içinde doğmuş gibi hissedersiniz, işte şu an tam olarak onu yaşıyordum.

" Kim açtı şu Allah'ın belası perdeyi? "

Gözlerimi ovuşturarak aralayıp camımı açmakla meşgul olan Sare'ye baktım.

" Güneşi içimde hissetmemi sağladığın için teşekkürler. "

Bu durumdan zevk aldığını oldukça belli eden bir kahkaha attıktan sonra bana döndü.

" Güneşi gülüşüne nasıl sığdırdın Dolunay? "

Yaptığı espri komikmiş gibi bir daha güldü.

" Bitti mi? " Hayır deyip yeniden gülmeye başladığı an küfür ederek yataktan kalktım.

" Küfürlerini şimdilik duymazdan geliyorum hayatım. Tanışmamız gereken biri varmış. "

Sare'nin mutluluğu ve sevecenliği karşısında aptal gibi kalmış olsam da bunda da vardır bir hayır diye düşünüp banyoya girdim.

Aynada kendime baktığım zaman gözlerimin içinin kıpkırmızı olduğunu görmüştüm. Bu görüntü karşısında dün olanlar aklıma gelmişti. Gelmeseniz olmazdı zaten.

Fotoğraflar yeniden zihnimde belirdiği vakit yüzümü sıvazladım. Ama bu görüntü Baran'ın beni sakinleştirmeye çalışması aklıma geldiği an yok olmuştu. Sahi o neredeydi?

" Dolunay banyoda yıllık mı yıkanıyorsun bilmiyorum ama çıkmazsan kese atarak derini yüzerim. "

Sanırım Sare'nin sevecenliği buraya kadardı. Derimi sevdiğim için dişlerimi fırçalayıp yüzümü yıkadım ve banyodan çıktım.

" Kiminle tanışacağız da bu kadar acelemiz var? Ayrıca Baran nerede? "

Sare dolabımı açıp bana kıyafet seçerken cevapladı.

" Bir, Sanem sonunda saplığına son vermekte karar kılmış ve biz de onun manita adayı ile tanışacağız. İki, geldiğimde Baran ile koyun koyuna yatıyordunuz ve ben de onu kovdum."

Sanem'in manita yapacağına mı şaşırsam yoksa Sare Baran'ı kovduğu için mi sinirlensem karar vermeye çalışıyordum. Kararımı vermiş tam Sare'ye kızacakken suratıma attığı elbise ile karanlığa büründüm.

" Ahiret sınavından geçtiğime göre şunu giyin de çıkalım artık. Biz gidene kadar Sanemler üçüncü çocuğa geçecekler. "

Ciğerlerimdeki nefesi adete oflayarak tükettim bu acele nedendi yani?

" Ben gelmesem? " Sare suratıma baktı sırıtarak.

" Baran da oraya gelecek. "

Elimde tuttuğum elbiseyi tek seferde giydiğimde mırıldanıyordum.

" Baştan söylesene yav. " Bu dediğime gülüp telefonunu çıkardı cebinden.

" Ayrıca Sanem'in manita adayının fotoğrafını da göstereyim de ne ile karşılaşacağını bil. "

Telefonu gözüme sokacak kadar yaklaştığında göz devirip görebilmek adına geri çekildim.

Telefonu gözüme sokacak kadar yaklaştığında göz devirip görebilmek adına geri çekildim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Son DördünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin