Etkinlik!!

3.2K 136 59
                                    




Evet gençler her zaman yazar yazsın biz okuyalım haydee yok arada eğlenmek de lazım :)


Sizlerle bir etkinlik yapmak istiyorum aynı soru-cevap etkinliği gibi. Bu seferki biraz farklı ama.


Şimdi, ben size bir tane konu vereceğim ve bu konu kapsamında yorumlarda en güzel, en içten, en gerçekçi metni yazana geçen seferki gibi bir sonraki bölümün içeriğini belirleme ödülü veriyorum. Metin yazan herkes sadece bir kişinin metnini daha oylayacak. Ben kendi açımdan metinleri değerlendirip aldığı oyları da göz önünde bulundurarak kazananı seçeceğim.


Konumuz ise şu;

Karşınızda asla görmek istemediğiniz bir manzara var. Sizi buraya zorla getiren adamlar gözlerinizdeki bağı yeni çözdü ve siz etrafınıza bakıyorsunuz. İki tane silahlı adam, ikisi de ayrı kişiye silahlarını doğrultmuş. Biri on yıldır evli olduğunuz, iki çocuğunuzun babası/annesi ve hayatınız aşkı, diğeri ise bu zamana kadar her konuda yanınızda olmuş, canınız, ikiziniz. İkisinden biri ölecek ve bu sizin seçimize bağlı. Ağzınızdan çıkacak tek kelimeye bağlı. Seçim sizin...

Uyarı: Metinler kurgu şeklinde yazılırsa daha güzel olur ama mecburi değil :)

Evet konu bu. İki gün sürecek bu etkinliğe kalemine güvenen güvenmeyen herkesi bekliyorum.


Seviliyorsunuz :)

Son DördünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin