Sonuna kadar okuyuverin. Duyuru ve haberlerim var. Ayrıca satır arası yorum yapıverin yoksa ağlarım eheheheİyi okunmalar :)
Bazen uyandığınızda gün içinde yaşadıklarınız sanki kötü bir rüyaymış gibi gelir değil mi? Hiç yaşanmadığı için mutlu olursunuz ve birden yüreğiniz ferahlar, nefes ritminiz yavaşlar.
Bu durum gerçekten kötü bir rüya görenler için iyi bir durumdur aslında. Yataktan kalkarlar ve hayatlarına o olaylar yaşanmadan devam ederler.
Fakat bazı anlar vardır ki; o yaşadıklarınız tamamen gerçektir. İşte bunu fark ettiğiniz anladaki yürek sıkışmasını sadece o anı yaşayan insanlar anlar.
Ben de aynı şu an o sıkışmayı yaşıyordum.
Gözlerimi ilk açtığımda yaşananların rüya mı gerçek mi olduğunu kavrayamamış, daha sonra bahsettiğim aydınlanmayı yaşamış ve dün yaşanan her şeyin gerçek olduğunu idrak edebilmiştim.
O zamandan beri de hareket dahi etmeden tavanı izliyordum. Çünkü başı göğsümde olacak şekilde yatan bir adet Baran vardı yatağımda.
Alışmıştım artık bu duruma. Kötü bir şey oluyordu ve herkesten önce o geliyordu yanıma. Beni sakinleştiriyor sonra da saçlarımla oynayarak uyutuyordu.
Ben de isterdim beraber yatma olayını sadece kötü anlarda değil de her zaman yapabilmeyi ama cesaret edemiyordum işte.
Dün Sanem'in kurduğu bir cümle aklıma gelince istemsizce nefes alışlarım hızlanmıştı. Baran da seni sever demişti uzun cümlesinin arasında. Gerçekten sever miydi beni? O yüzden miydi son zamanlardaki bu yakın ve korumacı tavrı?
" Heyecanlandın. "
Göğsümde yatan Baran'ın sesini duymamla, hani olur ya genelde ninelerimiz korktuğunda hiih diye bir ses çıkarır, işte o sesi çıkarmıştım.
" Sen uyumuyor muydun? "
Baran yattığı yerden, dikkat çekiyorum göğsümden, kalkıp salak bir gülümseme ile yüzüme baktı.
" Yaklaşık bir saattir uyanığım ben. Anın tadını çıkarıyordum. "
Normalde bu tarz şeyleri duymaktan utanmayan ben, birden kızardığımı hissetmiş ve bunu belli etmemek adına tebessüm edip Baran'ı üzerimden ittirmiştim.
Ama ne yazık ki Baran utandığımı anlamış ve piç gibi sırıtmaya başlamıştı karşımda.
" Sen çok kötü bir insansın Baran. "
Bu dediğime kahkaha attıktan sonra çevik bir hamle ile yataktan kalktı ve elini bana uzattı.
" Yataktan kalkmanıza yardım edeyim madam."
Kaşlarını yukarı aşağı oynatarak şapşal bir yüz ifadesi sergiliyordu şu an. Bu duruma kahkaha attım ve uzattığı eli tutup tek hamlede yataktan kalktım.
" Kahvaltıyı ben hazırlayayım mı bugün? Bir güzel zehirleniriz. "
Baran'a orta parmak çekip banyoya girecekken yatağımın içerisinde olduğu için boğuk bir şekilde duyulan telefon melodisini işittik.
Baran benden önce davranıp yatağın içini aramaya başladı ama henüz bulamamıştı.
" Nerede bu amına kodumun icadı? "
" Çekil be çekil. "
Baran'ı çirkef bir tavırla ittirip direkt yastığın altına attım elimi. Telefonu aldığımda Baran gözlerini devirip kimin aradığını sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Dördün
Historia CortaSERİNİN ÜÇÜNCÜ KİTABIDIR!! " Ne olacak şimdi? " " Ailelerimizin başlattığı şeyi bitireceğiz. "