1.1

4K 359 200
                                    


13 Yıl Önce

Bir elimle en sevdiğim oyuncak bebeğimi tutarken bir elimle de annemin elini tutuyordum. Annem önünde beklediğimiz evin kapısını çaldığında bebeğime bakıyordum. Kapı açıldığında Emre abim beni hemen kucağına aldı.

'' Kız sen kilo mu aldın. Geçen geldiğinde daha hafiftin sanki. '' Emre abime gülümsedim.

'' Annem bana sürekli yemek yediriyor. Kilo aldıysam onun suçudur. '' Emre abim kahkaha attığında popomda bir acı hissettim.

'' Şuna bak hemen satıyor beni. '' Annem her zamanki gibi popoma cimcik atmıştı galiba.

'' Hadi geç bakalım içeri. '' Emre abimin kucağından inip koşarak içeri gittim. Çünkü Sare ile oynamayı çok istiyordum.

'' Hoşgeldiniz. '' Saye yengem anneme sıkıca sarılırken ben de aynısını Sare'ye yapıyordum. Ama annem yengeme sarılarak karşılık verdiği halde Sare beni ittirmişti.

'' Dolunay deli misin? Elbisemi kırıştıracaksın. '' Sare'nin bana sarılmak istememesine üzülmemiştim. O kimseye sarılmazdı çünkü.

'' Aa Ela gelmiş. Ne kadar tuhaf. Bir yerde eksik olsan şaşırırım zaten. '' Yaren abla ve annem birbirlerine bakarken ben etrafta Kamer'i arıyordum.

'' Ada teyzemler gelmeyecek mi? '' Saye yengeme bakarak sorduğum soru onu güldürmüştü.

'' Gelecekler de ne oldu bizi beğenmedin mi? '' Ona böyle bir şey düşündürmek istemediğim için beline sarıldım hemen.

'' Hayır yenge öyle değil. Ben sadece Kamer'i merak etmiştim. ''

'' Yenge üzme kızımı. '' Annem Saye yengeme bunu söylerken ben onun belini bırakmış çoktan Sare ve Sanem'in yanına oturmuştum.

Bir süre sonra herkes geldiğinde bizi Sare'nin odasına yollamışlardı. Şimdi ise hep beraber onun odasında oturuyorduk.

'' Benim canım sıkıldı. Oynayacak bir şeyler bulalım mı? '' Kamer etrafta gezinirken bunu söylediğinde Sanem ve Baran hemen kabul etmişti ama Sare yüzünü asmıştı.

'' Ne oyunu çocuk musunuz? '' Hepimiz birden evet dediğimizde yüzünü daha da astı.

'' Siz oynayın ben sizi izlerim. '' Hepimiz kabul ettiğimizde oynayacak oyun aramaya başlamıştık.

'' Kız kaçırmacılık oynayalım bence. '' Kamer'in söylediği oyunu hepimiz heyecanla kabul etmiştik.

'' Oyunu anlatıyorum. Baran Dolunay'ı kaçıracak. Ben polis olacağım sizi yakalamaya çalışacağım. Sanem de doktor olacak. Dolunay sana yolda bisiklet çarpacak tamam mı? Sen de doktora geleceksin. '' Tamam deyip oyunu oynamaya başlamıştık.

Yatakta uyuyor gibi yaparken Baran gelip beni uyandırmıştı.

'' Aa sen kimsin bırak beni. '' Gülmemek için zor duruyorduk ikimiz de.

'' Ben seni kaçıracağım. '' Baran beni kucağına almaya çalışmıştı ama yapamamıştı. Ben de ona yardımcı olmak için istemeden gidiyormuş gibi yapıyordum.

'' İmdat polis! '' Kamer bizi kovalamaya başladığında Baran elimi tuttu ve koşmaya başladı. Odadan çıkıp koşmaya devam ettiğimizde Kamer arkamızdan bağırıyordu.

'' Hey!! Odadan çıkmak yasak. '' Ama biz onu dinlemeden koşmaya devam etmiştik. Annemlerin olduğu salona indiğimizde hepsi bize bakmaya başlamıştı.

Son DördünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin