MULTİMEDYA: Dünya ve SavaşMerak ettiğiniz olaya yavaş yavaş geliyoruz herhalde. Doruk'la beraberiz artık.
Bazı sorular cevaplandıkça daha fazla sorular ortaya çıkıyor. Artık Savaş'da tamamen karakterlerden biri olduğuna göre bakalom nasıl bir karmaşanın içine gireceğiz.
KEYİFLİ OKUMALAR ^^
(LÜTFEN EMEĞE SAYGI GÖSTERİN. OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM)
Sırlar sırlar. Nereye baksam fısıldaşmalar var. Her sorunun ardından ya sevdiğim biri ya da güvendiğim biri çıkıyor. Kime baksam arkasında kocaman bir sır. Bazı şeyleri bilmek istemem iyi mi kötü mü karar veremiyorum. Sırlarla yaşamaktansa onları bilip acı çekmeyi tercih ederdim. Hepsini öğrenecektim. Arakmdan dolap çevirilmesi hoşuma gitmiyordu. Güvendiğim kişilerden şüphelenmek hoşuma gitmiyordu.
Cevapsız sorular beynimi birbirine doluyordu. O sustukça ben daha kötü düşünüyordum. Daha fazla dayanamayacağımı anlayınca kendimi Buğra'dan uzaklaştırıp bir adım geri gittim.
-Abim nerede?, dedim az öncekinden daha katı bir sesle. Gözlerime öyle bir bakmıştı ki sanki hayal kırıklığıyla.
-Bunu yarın soramaz mıydın?, dedi Buğra çatallı sesiyle. İncinmiş bir sesi vardı. Ne demek istiyordu ki?
-Buğra söylesene abim nerede?, dedim bende daha da katı şekilde onun sesi alçaldıkça benim sesim yüklesiyordu.
-Sana bunu yarın soramaz mıydın dedim, dedi bağırarak. Bir an korksam da sadece şaşkınlıkla bakabildim. Bu kadar sinirleneceğini tahmin edemezdim. Ben sadece benden b, r şey saklanmasını istemiyordum.
-Sorabilirdim, dedim kısılan sesimle. Buğra'nın kızgınlıkla bakan gözlerinden sanki bir pişmanlık parıltısı geçmişti ama bir samiye bile sürmemeişti.
-O zaman şimdi sesini kes. Bu gece sadece aşık olduğum kişinin yanında olmak istiyorum. Gereksiz soruların değil, dedi Buğra beni tekrar kollarının arasına alırken. İki dakika önce kalbimi kıran kişi şimdi bütün vücudumu yakabiliyordu. Ya sevdiğim kişiyi hiç tanımıyorsam? Ya bambaşka biriyse? Sinirle gözlerimi yumdum. Boşu boşuna kendimi dolduruyordum. Buğra böyle biri değildi. Kötü bir şey yapmazdı ama ben neden terettüt ediyordum? Doruk için fazla endişenmemden dolayıydı belki de. Tek istediğim iyi olduğunu bilmek va rahat bir uyku. Belki de bu kollara bırakmalıydım kendi mi. En rahat uyuyabileceğim yere.
************************************************************************************************
Elimdeki sıcak kahve sadece ellerimi ısıtmaya yarıyordu. Kızıltepe her zamanki kızgın güneşini kaybetmiş bulutlara bırakmıştı kendini. Hızlı bir şekilde esen rüzgarla ceketime iyice sarıldım. Bu soğukta deli gibi dışarıda bekleyen tek kişi bendim. Dün gece Buğra beni eve bıraktığından beri sabırsızca sabahı bekledim. Hastaneyi defalarca aramıştım ama her seferinde olumsuz cevap. Soğuk bahçede titrerken Buğra'yı bekliyordum. Bir bakımdan okulda nasıl davranacağınıda merak ediyorum ama en önemlisi bugün sormamı istemişti. Bizimkiler sıcacık kantinde gırgır şamata otururken ben soğukta bekliyordum. Oflayaran ayağımıyere vururken kagamı tekrar giriş kapısına çevirdim. Gelen kişi Buğra değildi ama şaşıracağım kişini ta kendisiydi. Sen diye düşündüm içimden. Burada ne işi vardı? Savaş siyah deri ceketi, siyah pantolonu ve kafasından çıkardığı kaskıyla seksi duruyordu. Motordan inerken hala etrafına bakmadığı için beni farketmemişti. Şaşkınlıkla açılan ağzım yere değecekti neredeyse. Onu burada hiç beklemiyordum. Ona baktığımk farketmemesi için yere bakıp arada bakarken meraktan da geberiyordum. Ben neden bu kadar ilgileniyordum ki? Bana neydi? Kendine gel Dünya. Buğra gelecek birazdan ve sadece kendine gel, diye düşğndğm. Düşünceden çok uyarıydı. Arkadan gelen ayak sesleriyle kafamı çevirdiğim Raif'in bana doğru yani çıkışa doğru geldiğini gçrdüm. Buğra'nın yumrukları sonucu oluşan suratındaki izler hala duruyordu. Raif'in daha çıkışa gelmeden Buğra'nın arabasını sesli bir şekilde okulun önünde durdu. Mükemmel üçleme olmuştu. Savaş Buğra'ya dikkatlice bakarken Raif gülerek bakıyordu. Bir ara Buğra'ya Raif'i de sormayı not ettim kafama. Savaş beni yeni farketmiş olacakki gözleri bir kaç saniye üzerimde dolaştı. Huzursuzca yerimde kıpırdanırken Buğra'nınbir an önce gelmesi için dualar ediyordum. Şu boktan arabadan neden inmiyordu hala? Raif yanımda durunca bildiğim bütün küfürleri yardırdım içimden. Savaş'ta yanıma gelecelti şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZILTEPE GÖRÜNMEZİ
ChickLitHer ışığın arkasında bir karanlık, her güzelin içinde de bir çirkin vardır. Ya saklanmıştır ya da görünmezdir. Asıl güzel olan görünmezse? Güzel değildim. Beni kimseden ayıran bir ayrıcalığım da yoktu. Tek özelliğim soyadımdı. Ben bir Saygın'dım. D...