<1>

3.4K 64 52
                                    

Przeprowadzam się do Seulu. Oczywiście nie sama, będą ze mną moje dwie przyjaciółki - Paulina i Karolina. Już wcześniej to planowałyśmy, ale trzeba było się języka nauczyć. Chodziłyśmy  razem na naukę jezyka dość długo, że w pewnyn momecie nie wiadomo kiedy zaczełśmy do siebie gadać po koreańsku. Skończyło się na tym, że mieszałyśmy trochę języka polskiego z koreańskim. Teraz mogę norlamalnie pisać z przyjacielem.

A propos, przyjaciela. Wcześniej, jak jeszcze nie umiałyśmy mówić po koreańsku, Paulina wpadła na pomysł, żeby napisać do Yunho. Wszyskie słuchamy Ateez , i w ogóle nie dlatego tam się przeprowadzamy. No, może w małym stopniu dlatego, ale mamy przesłuchanie w jednej wytwórni muzycznej, mianowicie KQ Entertainment. Byłyśmy w szoku, że oni chcą nas przyjąć. W sumie też szczęśliwe, bo może ich poznamy jak się tam dostaniemy.

Wracając do Yunho. Napisała do niego i czekałyśmy na odpowiedź. Nie spodziewałam się, że odpisze. I tak zaczęłam z nimi pisać ni to po angielsku, ni to po koreańsku. Później przez kamerkę, co było mega wyzwaniem. Poznał Pauline i Karoline, one nie musiały bo go już znały. I tak idol z Korei Południowej stał się naszym przyjacielem. Nie mógł się doczekać kiedy przyjedziemy. Nic mu nie mówiłyśmy o przesłuchaniu. To miała być niespodzianka.

Kiedy wylądowałam dostałam wiadomość, że moje rzeczy są już pod domem. Teraz tylko tam się dostać. One mają jutro przylecieć. Oczywiście, że byłam taka dobra i ich manele zabrałam. Tylko będą musiały same je rozpakować, bo ja nie zamierzam tego robić.

Zwariowany Drom nr. 2 ❣️

Choi Verix❤️❤️ (Weronika) : Jestem już na miejscu ❤️❤️

Mingikson❤️❤️ (Karolina) : Wiesz, która jest godzina!?

Choi Verix❤️❤️ : 14?

Mingikson❤️❤️ : Nie! Jest 6 rano! Widziałaś już tego wielkoluda?

Choi Verix❤️❤️ : Nie, ma przyjechać po próbie. Mam nadzieję, że przyjdzie, bo jak nie to...

Mingikson❤️❤️ : Paula nas zabije za ten spam 😂. Jak go spotkasz, powiedz mu żeby mi odpisał ten goguś

Choi Verix❤️❤️ : No baa. Agioo! Jakaś baba mi zajebała taksówkę! 😤

Mingikson❤️❤️ : Jak tak można? Chyba zacznę ogarniać mieszkanie. Później ma Paula przyjść. Przywieść ci coś?

Choi Verix❤️❤️ : Nie, ja wszystko kupię tutaj. Później się zgadamy jak Paula wstanie ❣️

Mingikson❤️❤️ : No raczej ❣️

Schowałam telefon do tylnej kieszeni i poszłam do kolejnej taksówki. Podałam adres gdzie ma pojechać. Dobrze, że wcześniej wymieniałam walutę, bo bym nie miała jak zapłacić. Podziwiałam miasto przez okno, trzeba będzie zwiedzić z dziewczynami. Będę musiała ubłagać tego wielkoluda. Napewno się zgodzi, bo kto by mi odmówił?

Wysiadlam i spojrzałam na ten dom. Teraz tylko trzeba to wszystko wnieść. Panowie z firmy przeprowadzkowej otworzyli mi ciężarówkę i zacząłem wyciągać kartony. Jeżeli Yunho zaraz nie przyjdzie, fochne się na niego. Obiecał, że przyjedzie. Jak by coś się zmieniło to by zadzwonił.

Po dwóch godzinach wszystkie kartony były w domu. A ten typ, niech do mnie się nie odzywa. Zapłaciłam panom i weszłam do środka. Wszystko porozdzielałam gdzie, jaki karton. Każda z nas ma osobną sypialnie. Dobre i to. Meble zamówiłam jak byłam jeszcze w Polsce. Poprosiłam właścicieli, czy była by możliwość wniesienia ich. Oczywiście, że się zgodzili. Więc tylko rozpakować się i można mieszkać.

~My, to jedność. ~ San~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz