Epilog

730 25 7
                                    

Rok później...

*Weronika*

Minął rok od naszego porwania. Było trudno się po tym pozbierać. Przez dwa miesiące nie pokazywałyśmy się. Każdy po tym, co przeszłyśmy chciał by ochłonąć. Przez te dwa miesiące rozmawiałyśmy o tym, co czułyśmy, czego się bałyśmy, co chciałyśmy zrobić ale nie mogłyśmy. Wiem, że dobrze zrobiłam zrywając z nim, dobrze że wyjechałyśmy. Daniel i Patryk wrócili do Polski. Będą gnić w więzieniu. Dowiedziałam się, że było więcej dziewczyn takich jak my. Nie które okazały się naszymi fankami i pisały do nas. Wszystko się zmieniło przez ten rok. San nie jeździ już tam, Jimin nie każe mu. Z czego się cieszę, będzie mógł więcej czasu spędzać ze mną. Przez ten cały czas jest ze mną. Przyjeżdża nawet bez zapowiedzi, co jest czasem straszne. Fani dowiedzieli się, że spotkamy się z nimi. Nawet już robią shipy, zdjęcia też mają, nie wiem skąd.

Najgorszy był czas, kiedy Paula była w szpitalu. Ona wyglądała najgorzej z nas. Odwiedzałyśmy ją w szpitalu. Przez pierwsze kilka tygodni jej cialo było katastrofą. Nie wiem, jak ona to przeżyła. Mówiła, że robi to dla nas, chociaż nie musiała. Seonghwa też przychodził. Cały czas siedział przy niej. Kocha ją, wiedzę to. To jest pierwszy chłopak, który ja szczerze kocha.

Kiedy Paula wyszła z szpitala wszyscy byli w szoku. Lekarze jej nie dawali szans na przeżycie, bo cały czas była w śpiączce. Największa radość była, jak się obudziła. To ona wygrała, nie oni. Menager aż płakał z szczęścia. Nasz Stefcio płakał. Nie chciał szukać nowej dziewczny, bo widać że woli naszą trójkę. Jesteśmy inne, fakt.

Przez ten rok stało się coś ważnego. Jesteśmy już rok po debiucie. Po tym wszystkim wydałyśmy dwa albumy. Miałayśny swój pierwszy comebak. Ten rok można nazwać udanym. Wszystko zaczna się układać. Niedługo mamy swoją pierwszą trasę koncertową. Nie mogę się doczekać. Czuję stres i ekstytacje. Chodzę po naszym doremie i odliczam dni.

Paula napisała jedna piosenke o tym co przeszłyśmy tam. To jest jedna z moich ulubionych. Nawała ją "Hero". Mówi ona o sile, która mamy.

Wszystkie się zmieniłyśmy. Do póki jesteśmy razem, nic nam się nie stanie.

Karolina z Wooyoungiem są razem. Razem wyglądają tak słodko. Cieszę się, że jest szczęśliwa. Widzę po niej, że też się zmieniła. Stała się bardziej odważniejsza. Za to, Seonghwa i Paula. Oni jak są razem, lepiej odejść od nich.

Wszystko skończyło się dobrze. Do póki mamy siebie i osoby które kochamy nic złego nam nie będzie. Może tak miło być, może mili nas porwać abyśmy się do siebie zbliżyli. Więc to musiało być przeznaczenie, w które nie mogłam uwierzyć.


   The End...

~My, to jedność. ~ San~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz