TANITIM

6K 149 14
                                    

Merhaba canlar diğer hesabım bloke oldu artık hikayeye bu hesaptan devam edilecek.

evrem__1903

zeynepsare656

1992arya

melekmelej

okyanuslu_papatyam

cennetcaytaskin

havaryu7

katreislam06

beyzos13

Pencerenin önünde yağan yağmuru izliyordu genç kadın. Abisinin kardeşim dediği adamla evlenmişti sırf yeğenleri için kapının açıldığını duyunca göz yaşlarını silip yağan yağmuru izlemeye devam etti. Beline dolanan kollar ve kocasının barut kokusunu hissedince içi ürperti genç kadının.

"Özür dilerim küçüğüm seni üzmek istememiştim ne olur beni de anlamaya çalış."

Derin bir nefes aldı ve kocasının kollarından çıkıp kocasının toprak harelerine baktı gözlerini kapatıp açtı.

"Haklısın Rüzgâr ben senin için sadece bir EMANETTİM."

************************************

Abisi ve yengesinin düşmanları tarafından hayalleri yıkılan genç bir kız.

Kardeşim dediği devresi şehit olunca ondan geriye kalan genç kızı korumak istemişti ama ailesi onların evlenmesine karar verdi.

*************************************

Rüzgâr Emiroğlu: 27 yaşında bordo bereli. Katıldığı görev sonucu nişanlısını kaybetmiş yaralı bir asker ve kendini sadece vatanına adamış bir ölüm makinesi.

Deniz Zorlutuna: 19 yaşında Hacettepe tıp fakültesi öğrencisi. Yengesinin ilgilendiği bir dava sonucu abisini, yengesini ve hayallerini kaybetti.

***************************************

Bu iki yaralı yürek bir birbirlerinin yaralarını sarabilecek mi yoksa birbirlerini daha fazla mı yaralayacaklar gelin bunu hep birlikte okuyalım.

*************************************

Merhaba canlar hikayemi ilk bölümünden itibaren düzenleyip bu hesaptan paylaşıçam. Daha önce hikayeme değer verip okuyan herkesi tekrar kitabıma beklerim.

💞 Beğenmeniz dileğiyle keyifli okumalar. 💞

EMANET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin