Merhaba canlar bölümlerde değişiklik yaptım. Duygular biraz daha yoğun olsun istiyorum bu yüzden bölümleri düzeltip paylaşıyorum. Kitabım hakkında yorum yaparsanız sevinirim.
Önce ki kitabımı okuyanlar bu bölümü tekrar okuya bilir değişik sahneler var inşaallah beğenirsiniz.☺Aşağı da ki açıklamanın hepsini mutlaka okuyun...
👇
Diğer hesabım da okurlardan biri bu kitabı yazmam da ki amacı sormuştu diğer hesabıma giriş yapamadığım için ben de cevabımı buradan veriyorum.
"Canlar ben ilk başta sadece kitap okumak için bu siteye dahil oldum sonra askeri bir kitap okudum ama orada askerlerimizin her akşam başka başka kızları ihtiyaçları için kullandığı sonra birden aşık olup o kızı kıskanması kısıtlaması filan tarzında yazıyordu. Bende işte o zaman bu kitabı yazmaya karar verdim. Benim asker, istihbaratçı tanıdıklarım var ve onların maalesef görev dışında doğru düzgün bir sosyal hayatları yok hatta evlilik dışı ilişkiler yasak. Taha istediği vakit izin kullanamıyor bazen aylarca iyi mi kötü mü durumu hakkında bilgi alamıyoruz. Benim bura da ki amacım hiç kimsenin kitabını eleştirmek değil çünkü burada herkes hayal dünyasını yazıyor. Ben sadece askerlerimizin kişiliklerini ve özel hayatlarının daha doğru yazılması gerektiğini düşünüyorum.
Taha bana hep şunu söyler
"BİZ VATAN İÇİN CAN
BAYRAK İÇİN KAN VERİRİZ
YARİMİZE İSE YÜREĞİMİZİ VERİRİZ."
Evet onlar VATAN için can verirken ben de onların hayatların dan orjinal bir kitap yazmak istedim. Beni anladığınızı ümit ediyorum.
İnstagram hesabım dan veya özel den mesaj atarak sormak istediklerinizi sora bilirsiniz. Fırsat buldukça cevap vermeye çalışırım.
Kitabım hakkında yorumlar yaparak fikrinizi söylerseniz sevinirim.
İNSTAGRAM : nesibe_gngr3073
(Merak edenler için Anka timi ve hayatları hakkında kısa bilgiler yazdım.)
❤************************❤
ANKA TİMİ
KURMAY YÜZBAŞI FIRAT ZORLUTUNA / HAKKARİ
(29 yaşında evli, eşi ikiz bebeklerine hamile. Eşi Savcı Büşra Zorlutuna.)
KURMAY YÜZBAŞI RÜZGÂR EMİROĞLU / MARDİN
(27 yaşında bekar time bir yıl önce tim komutanı yardımcısı olarak geldi.)
ÜSTTEĞMEN SALİH KARLI / VAN
(26 yaşında bekar, annesiyle birlikte Ankara da yaşar.)
ÜSTTEĞMEN BEKİR GÜNEŞ / İSTANBUL
(26 yaşında bekar anne ve babası hayatta iki erkek kardeşi vardır.)
TEĞMEN DEMİR KAYA / İZMİR
(25 yaşında yetimhanede büyümüştür.)
ASTSUBAY KIDEMLİ BAŞÇAVUŞ TARIK ZENGİN / SAKARYA
(45 yaşında evli ve iki çocuk babası. Görev kitabım da ki Mizgin karakterimin dayısı.)
ASTSUBAY BAŞÇAVUŞ MEHMET ŞAHİN / MANİSA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET
Teen Fiction"Kaderimizi yazan Rabbim ne güzel yazmış hiç aklımıza gelmeyecek şekilde bizi kaderimize ulaşıtırıyor" "Sen benim kaderimsin bende senin kaderinim Deniz" ÇALINTI VE KOPYALANMA YAPILAMAZ. TÜM HAKLAR BANA AİTTİR. KOPYALAMA HALİNDE YASAL İŞLEM...