Merhaba canlar sizleri çok özledik. Sizler de Deniz ve Rüzgar çiftimizi özlediniz mi?
Bu sefer bölüm kısa ama canlar artık bölümler sık sık gelmeyecek ama gelen her bölüm uzun olacak eğer bölüm arası uzarsa o zaman sizlere kısa bölümler atarım.
Buraya beğeneceğiniz bir bölüm bırakıyorum...
bu bölümü sizlere ithaf ediyorum
"Teşekkür ederim bana aylardır elinizden gelen yardımı yapıyorsunuz ama burada yeğenlerimle size daha fazla yük olamam."
Agah amca kaşlarını çatıp gözlerini kısarak bana baktı "ne yük olmasından bahsedersin sen kızım sen bize şehidimizin emanetisin. Bir daha ağzından yük kelimesini duymayayım. Hem ben sana bu evde sığıntı gibi yaşamanı ve hissetmeni istemiyorum. Ben senin kızım olmanı gelinim olmanı istiyorum."
Agah amcanın söyledikleriyle gözlerim yuvalarından çıkacakmış gibi büyüdü Agah amcaya baktım.
"Ge-gelinin mi?"
Agah amca gülerek bana ve yanıma bakınca derince yutkundum.
"Evet senin gelinim olmanı yeğenim Rüzgâr'la evlenmeni istiyorum."
Agah amca'nın dedikleriyle başımı hızla ona çevirdim, gözlerim şaşkınlıkla büyümüş kaşlarım havalanmıştı.
"A-anlamadım ben Agah amca. Ben böyle bir şeyi kabul edemem. Senin yeğenin benim abimin arkadaşı."
Nazlı teyze yanıma gelip eliyle başımı okşadı, karşımda oturan Rüzgâr'a baktım elini yumruk şeklinde sıkmış sağ gözü kasılıyordu. Neden bu kadar sinirlendi söylediğim yalan mı o benim abimin arkadaşı onunla sırf maddi durumu ve ailesi için evlenemem. Nazlı teyze parmağıyla çenemi tutup ona bakmamı sağladı.
"Kızım sen ve yeğenlerin bize abinin emanetisiniz. Çocukları alman çok zor daha çok gençsin ancak evlenince sorunsuz bir şekilde alabilirsin aksi halde yeğenlerin koruyucu bir aileye verilebilir. Senin de sırf bu genç yaşında yanlış bir insanla evlenmene izin veremeyiz. Sen ve Rüzgar evleneceksiniz yeğenlerin bu çatı altında büyüyecek Deniz."
Yeğenlerim bu hayatta tek yaşama sebeplerim abimin emanetleri. Ama yine de sırf onlar için abimin arkadaşı onunla parası için evlenemem. Nazlı teyzeye sarıldım gözümden akan yaşları sildim, Rüzgar ve tüm aile ağzımdan çıkacak olan cevabı bekliyor. Rüzgâr'ın gözlerine baktım aylarca rüyamda gördüğüm adam şuan karşımda bana bakıyor, Nazlı teyzenin elini sırtımda hissedince kendimi toparladım.
"Herşey için sizlere teşekkür ederim ama sırf yeğenlerimi almak için Rüzgâr'la parası için evlenemem. Tüm yardımlarınız için teşekkür ederim ama artık burada kalmayacağım."
Sözlerimi bitirip ayağa kalktım "Bugün Ankara'ya geri dönüyorum. Yaptığınız tüm yardımları asla unutmayacağım."
Rüzgar sinirle yerinden kalkıp yanıma geldi kolumu tutup odadan sürükleyerek çıkartmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET
Teen Fiction"Kaderimizi yazan Rabbim ne güzel yazmış hiç aklımıza gelmeyecek şekilde bizi kaderimize ulaşıtırıyor" "Sen benim kaderimsin bende senin kaderinim Deniz" ÇALINTI VE KOPYALANMA YAPILAMAZ. TÜM HAKLAR BANA AİTTİR. KOPYALAMA HALİNDE YASAL İŞLEM...