Eres parte de mi corazón

427 26 6
                                    

* Christopher *

Zamknąłem swoją miłość w swoich ramionach. Drobną, malutką kruszynkę, moje oczko w głowie. Teraz gdy się odnalazła wiem że muszę być dwa razy silniejszy by wiedziała, że w każdej chwili może na mnie liczyć, że będę ją wspierać chociaż sam nie będę dawał rady. Oddałem część swojego serca jej i nie chce go spowrotem. Delikatnie pocałowałem ją w czółko czując jej dłonie które oplatają mój pas a później cichutki płacz.

- Shh.. Cicho kotku, jestem przy tobie

- Wiem Chris, ale straciliśmy ją i pewnie mnie nienawidzisz bo to z mojej winy, ale zrobiłam to by Emily nic się nie stało

- Lu wiem o wszystkim i zobacz mimo to jestem i będę mimo wszystko. Będę nawet wtedy kiedy będziesz krzyczała że mnie nie chcesz czy że jestem skończonym dupkiem. Będę dla ciebie oparciem kiedy twój mały świat zacznie się walić, kiedy zaczniesz nienawidzić życia...Ja będę, bo ze wszystkich dziewczyn na świecie które widziałem i które poznałem pokochałem tylko jedną i to ona teraz stoi przede mną i się do mnie przytula to właśnie ją chce chronić przed złem tego świata ponieważ jest momi najcenniejszym skarbem - mówiąc to cały czas patrzyłem w jej oczy, chciałem żeby to wszystko wiedziała ponieważ nigdy nie czułem się tak przy żadnej z dziewczyn a ona robi ze mnie mięczaka i rycerza w lśniącej zbroi kiedy trzeba, sprawia że moje serce przyspiesza jak nigdy a kiedy jest obok mam ochotę zrobić z siebie błazna byle by zobaczyć jej uśmiech.

- To było bardzo piękne Chris, teraz wiem że moje serce dobrze wybrało chociaż rozum podpowiadał że to nie ten. Nigdy nie kochałam nikogo w ten sposób jak kocham ciebie

- Bo szukałeś nie tu gdzie trzeba chociaż byłem całkowicie obok

- Ważne że odnalazłam ciebie teraz i że jesteś przy mnie - dziewczyna złożyła na moich ustach drobny a za razem przepełniony tęsknotą i uczuciem pocałunek. Odwzajemniłem to przyciągając ją do siebie. Tęskniłem za smakiem jej ust i czułym dotykiem mówiąc szczerze tęskniłem za całą nią.

La hermana de mi amigo|| Christopher Vélez Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz