ELLIOT
O țineam pe Rebecca în brațe și ne legănam lent în dansul ce deschidea seara. Era lipită de trupul meu, dar mintea i-o simțeam departe. Știam că, de fapt, nu era acolo cu mine. I-am mângâiat ușor spatele, și am simțit-o oftând pe umărul meu. Eram supărat pe ea pentru că mă umilise în fața tuturor în biserică. Știu că o presasem, dar trebuia să îi fie foarte clar că în fața tuturor noi suntem un cuplu perfect. Nu vreau să aud plânsete sau chestii. De azi ea îmi aparține.
- Dragul meu, putem să vorbim puțin?
- Sigur, mamă.
Îmi displăcea idea de a o lăsa pe Rebecca singură, dar știam că nu era nicio șansă să câștig o dispută cu mama. Moștenisem caracterul ei, dar era imposibil să o înving.
- Să nu fugi, Bex, i-am șoptit la ureche, deși știam că nu ar fi îndrăznit.
S-a mulțumit să scuture din cap. Ne-am îndepărtat de ea, iar mama a început să vorbească.
- Scumpule, voiam să ți-o prezint pe fiica soților Martin. E o scumpete.
Nu era prima dată când mama încerca să mă cupleze cu o fată snoabă, dar mi se părea ciudat ca ea să facă asta chiar la petrecerea organizată în cinstea nunții mele. Eram însurat acum.
- Sunt însurat, nu vreau să cunosc o altă nerușinată care să îmi facă avansuri.
- Mă gândeam că poate... nu o să te înțelegi cu Rebecca și ...
- Eu și Rebecca nu o să divorțăm niciodată, înțelegi? Mai bine obișnuiește-te cu ideea, ea nu o să plece niciodată de lângă mine.
- Nu se știe niciodată, Elliot.
- Asta e deja decis, mamă. Nici nu se poate lua în calcul posibilitatea.
Îmi aranjai cămașa și costumul.
- Ne mai vedem, mamă.
Apoi am pornit înapoi după soția mea, dar nu era acolo. Nu era nicăieri.
- Ți-a fost furată mireasa, Grey! , mă anunță unul dintre prietenii mei.REBECCA
Am mers să îmi iau ceva de băut. Aveam nevoie de o cantitate considerabilă de băutură dacă voiam să trec cu bine peste noaptea nunții. Am luat unul dintre paharele mari și mi-am pus vodka.
- Elliot nu a menționat cât de frumoasă ești, draga mea.
Gura de băutură pe care tocmai o lusem mi-a dat puțin curaj.
- Cu cine se presupune că vorbesc?
- Damon Grey, la dispoziția ta.
- De ce ai același nume de familie ca Elliot?
- Pentru că suntem frați.
Am dat paharul peste cap și mi-am mai pus unul.
- Nu îl iubești, nu?
- Nu te privește.
- Dacă tu zici.
M-am întors cu spatele la el, dar a continuat să stea acolo.
- Știi ceva? Scoate-mă de aici.
- Cu mare plăcere. Mașina mea e parcată aproape. Haide.
Oh, lui Elliot nu o să îi placă deloc asta. Totuși, am plecat. Era cam ciudat să fiu în rochie de mireasă în club, dar nu mi-a păsat. Ne distram de minune și dansam aproape de Damon, în timp ce comandam din ce în ce mai multă băutură.
Deodată, mă trezesc sărutată de el.
- Rămâi cu mine, Rebecca. Îți pot oferi cerul și pământul. Iadul și paradisul pot fi ale tale alături de mine. Știu ce vrei. Vrei să fii iubită pasional. Vrei o iubire care să te consume. Vrei să domini și să fii dominată în același timp.
- Și tu? Tu ce îți dorești, Damon-Te doresc pe tine.
Deodată, m-a pocnit realitatea. Mă căsătorisem cu Elliot pentru că o ajuta pe mama. Putea să oprească imediat tratamentul. Putea să îmi închidă ușile la cei mai buni medici prin influențele pe care le avea. M-am desprins de Damon și am scos telefonul din gentuța albă. Aveam 50 de apeluri nepreluate. 49 erau de la Elliot iar unul de la mama. Trecuseră 2 ore. Eram atât de inconștientă. El nu mi-ar da niciodată divorțul. Îmi va face viața un infern.
- Damon, du-mă înapoi la petrecere.
- Cum? Reb, nu! De ce?
- Îl iubesc pe Elliot... Am fost confuză. Am băut prea mult. Du-mă înapoi.
Nu a fost de acord, dar mi-a făcut pe plac. În scurt timp, am plecat înapoi spre petrecere. Nu avea să mă ierte niciodată. Când a parcat mașina, l-am văzut pe Elliot în față, țipând la cineva prin telefon. A pufăit nervos când m-a văzut coborând din mașina fratelui său.
- Cât dai să îți primești soția înapoi, frate?
- Unde mama dracului ați fost?, spuse, trăgându-mă violent spre el. E a doua oară când suport o umilință din cauza ta astăzi, Rebecca. De ce ai plecat cu el?! Spune! Și tu ce i-ai făcut, cretinule?
- Am dus-o doar să ia puțin aer. Atmosfera petrecerii a sufocat-o.
- Pentru 2 ore, la dracu?! Să nu îndrăznești să te mai apropii vreodată de ea! Rebecca, draga mea soție, petrecerea s-a terminat. Mergem acasă.
M-a tras până la mașina sa iar după a blocat ușile, conducând cu viteză și fără să mi se adreseze pe tot parcursul drumului. Odată intrați în casa imensă, nu a spus decât:
- Mergi și fă un duș, duhnești a alcool. O să găsești în baie ceea ce ai nevoie. Te aștept în camera mea, Rebecca.- N.