- Tot timpul jucăm după regulile tale , Elliot ! De ce dracu mă întrebi de anticoncepționale dacă știi că nu vreau copii cu tine ? Ah , și dacă ar fi să fiu însărcinată cu tine , mai degrabă m-aș sinucide !
ELLIOT
- Taci dracu din gura aia ! Ți-am oferit toată dragostea mea , tot ce am avut eu am împărțit cu tine ! Am trecut peste faza cu fratele meu , dar asta e prea mult , Rebecca Smith . E prea mult ! Am ajuns să beau exagerat de mult din cauza ta , am ajuns să te lovesc din cauza ta . De ce nu mă poți iubi? De ce nu poți fi soția perfectă pe care mi-o imaginam ? De ce nu mă iubești , Rebecca , de ce ?! - țip și arunc paharul pe jos - Chiar atât de urât și fioros sunt ? Atât de mult te rănesc fiindcă te iubesc ?
- Elliot.. nu e vorba că nu te iubesc..
- Atunci , fă dragoste cu mine . - îi spun serios - Lasă-mă să văd cum e să fiu iubit de tine .
Aprobă din cap și rămân uimit preț de câteva momente . Am sărutat-o în creștetul capului și mi-am lăsat capul la nivelul feței sale , astfel încât să-i apuc bărbia și să o sărut ușor pe buzele ei suple . Mi-am pus mâinile sub fundul ei și am ridicat-o ca să-mi încalece talia . Rebecca și-a dus mâinile în jurul gâtului meu și și-a presat fruntea de a mea , când urcam scările pornind către camera noastră . ( a ei , mă rog , nu o pot duce unde mi-am tras-o cu Jasmine . Nu sunt chiar atât se pămpălău )
Privirile noastre nu s-au despărțit nici-o secundă când mergeam spre pat .
Inima îmi bătea atât de tare încât sunt sigur că și ea o auzea . Eram puțin speriat că ea m-ar vedea lașul care eram într-adevăr , și nu omul sigur pe sine pentru care am muncit din greu să devin .
I-am capturat buzele în timp ce stăteam deasupra ei , sprijinindu-mă cu grijă pe cot . Mâna mea își continua călătoria pe umărul ei gol , pentru că de haine am scăpat pe scări .
I-am acoperit coapsa cu mâna strecurându-mi genunchiul între picioarele ei când ea se poziționează mai bine sub mine . Degetele mele au trecut peste pielea fină a abdomenului său , călătorind mai sus spre sfârcurile ei întărite . Becca se ținu de bicepsul meu , trăgându-și degetele în jos pe mâna mea și apoi pe pieptul meu . I-am sărutat ușor sfârcul și apoi m-am mutat mai jos pe trupul ei , acoperindu-i fiecare centimetru de piele cu mâinile și gura mea . I-am plasat un sărut umed în vârful feminității sale umede iar ea își închise ochii și își mușcă buzele lăsându-și capul pe spate în pernă .
Îi mângâiam clitorisul cu limba făcând mișcări rapide și îi simțeam orgasmul venind . Abdomenul ei s-a răsucit iar șoldurile mele au venit mai în față ca să-i aducă centrul mai aproape .
Încă nu îmi venea să cred . Eu chiar făceam dragoste cu Rebecca și ea îmi răspundea la atingeri și săruturi .
I-am primit orgasmul scufundându-mi capul și savurând lichidul ei delicios care-mi acoperea buzele și limba , ea gemându-mi numele de repetate ori .- Elliot ?! Ce dra.. - zice Jasmine intrând nervoasă pe ușă -
- Ce naiba cauți aici ?! . - îi spun respirând sacadat - Ia-ți hainele și pleacă .
- Cum ? Mi-ai spus că nu o iubești , Elliot ! Mi-ai spus că vrei doar să-ți facă un copil apoi o să-i dai drumul și o să-l creștem împreună . De ce îmi faci asta , Elliot ? - spune cu lacrimi în ochi -
REBECCA
" Mi-ai spus că nu o iubești , Elliot . Mi-ai spus că vrei doar să-ți facă un copil apoi o să-i dai drumul și o să-l creștem împreună "
La auzul cuvintelor târfei ăsteia lacrimile își făcuseră apariția la colțul ochilor . Eu chiar am făcut asta ? Eu chiar m-am culcat cu Elliot mai apoi să fiu rănită ? Doamne cât de proastă am fost !!!