- Ești ok , Bex ? Ce tot zic , normal că nu ești.. Unde voiau să mergi?
- La mama . Îmi e dor de ea , Damon . De la nuntă nu am mai vorbit cu ea .
- Ok , te duc eu . Calmează-te și retușează-ți machiajul , n-ai vrea să te vadă așa . - îmi zise cu o voce dulce și mă sărută -
La radio era melodia " Emeli Sande - My kind of love " . Dau melodia mai tare şi tot drumul îl priveam pe el . Fratele "soțului" meu .. Pe care-l iubesc atât de mult iar dacă Elliot ar afla , ne-ar anihila pe amândoi .
- Rebecca .. te iubesc !
- Şi eu , Damon , şi eu.. - spun oftând -
- Am ajuns , intrã , te aştept aici .
- Ce ?! Nu , Damon Grey ! Tu vi cu mine - îl trag din maşinã -
- Bine , Rebecca Grey !
- Mhmmmm , te urăsc , Damon Grey !
Intru în casa mamei lăsându-l pe Damon în spate .
- Mamă ?
- Oh , scumpa mea ! - mă îmbrățişează Matilda -
- Hei , Matii .
- Mama ta nu e acasă , scumpo .
- Îi poți spune să mă sune când vine ?
- Sigur .
- Pa , Matiii . Te iubesc - o sarut pe obraz -
Ies afară unde îl găsesc pe Damon sprijinit de maşină . Arăta atât de sexy.. şi totuşi atât de interzis mie .
- Parcă ți-am zis să intri cu mine .
- Rebecca , dacă mă vedea mama ta ce crezi că zicea ?
- Nu e acasă . Hai să mergem .
Ajungem acasã şi urc sus . Intru în baie şi răscolesc machiajele din dulăpior până dau de o cutie cu anticoncepționale . Scot o pastilă şi o iau . Ies din cameră şi ma pun în pat unde era Damon .
- Damon , închide uşa . Cu cheia. - spun hotărâtă -
Închide uşa şi se puse înapoi în pat . Mă pun peste el şi mă năpustesc asupra buzelor sale cărnoase şi moi .
- Bex , eşti sigură ?
Aprob din cap iar Damon se ridică în fund şi îmi luă fața în mâinile sale trăgându-mă într-un sărut moale . Era adânc şi senzual şi s-a potrivit perfect momentului . Îşi pune mâna în jurul taliei mele în timp ce cealaltă îmi masa un sân . Apoi a rupt sărutul şi gura lui s-a fixat pe celălalt săn sugându-l delicat . Mi-am trecut degetele prin părul său şi l-am tras mai aproape de mine . I-am simțit vârful limbii jucându-se cu sfârcul meu şi am gemut . I-am dat pantalonii şi boxerii jos , făcănd acelaşi lucru şi cu ai mei şi i-am prins membrul în mănă poziționăndu-l la intrarea în feminitatea mea . M-am lăsat uşor în jos şi am gemut cănd l-am simțit înăuntrul meu . Am menținut contactul vizual şi măinile mele pe pieptul său ca să mă pot ridica puțin şi să-mi mişc şoldurile pentru a recrea aceiaşi senzație . Puteam să-i simt crestătura din vârful erecției , pulsațile şi presiunea mâinilor când mă trăgea înainte şi înapoi . Am lăsat orgasmul meu să explodeze iar imediat a urmat şi al său şi ne-am înfundat amăndoi în proprile gemete .
- Oh , Damon . - am gemut tare -
M-am pus lângă el şi am adormit cu capul pe pieptul său atât de cald şi primitor .
DAMON .
A fost cea mai reuşită partidă din viața mea şi niciodată nu m-am găndit că va fi cu "soția" fratelui meu .Mă uit la îngerul sălbatic cu aripi rănite din dreapta mea şi o acopăr uşor cu un cearceaf şi mă ridic uşor ca să nu o trezesc . Dormea atât de frumos . Aş fi putut sta să o privesc aşa ore întregi dar nu ar fi bine să mă găsească cineva aici aşa că ies fără să fac vreun zgomot şi mă îndrept spre camera mea .
Chiar dacă e "soția" fratelui meu , ştiu că nu îl iubeşte şi că nici nu s-a culcat cu el . Mă arunc pe patul moale şi adorm instantaneu .
Cupcakes , capitolul 8 proaspăt " scos din cuptor " cu o secvență fierbinte dintre Damon şi Bex .
Aştept păreri , love you alllll .- Y ♡