Prvi tjedan škole je brzo prošao a od onog ponedjeljka ja i Franko nismo puno pričali. Nije me baš zanimalo zbog čega je tako jer subota je tu i sve je spremno! Francuska, here I come! Svi koferi su bili spremni baš kao ja i moja prijateljica iz razreda Irena koja u ponedjeljak nije u školi ali je sve saznala o Franku i našem poznanstvu i njoj sam jedinoj rekla sve. Bila je oduševljena s tim iako je on nije previše zanimao jer kako je rekla 'on nije Paulo'. Tek sam nedavno saznala da je zaljubljena u njega i da su se družili cijelo ljeto dok sam bila u Barceloni. Odlučile smo da ćemo sjediti jedna do druge i ja naravno kao i uvijek, do prozora. Prvo smo išli do Francuske i nakon par sati smo sletjeli u Nicu koja me naprosto oduševila te smo čak kroz prozor vidjeli stadion od Nice. Tek smo navečer došli u hotel ali pošto nismo mogli ići u klub odlučili smo klub dovesti u hotel. Franko je s Paulom i Matijom kupio alkohol u naše slobodno vrijeme. Navečer smo sjeli na balkon i izvadili tri boce Bacardija i dvije kole od 2 litre. Bilo nas je osam i svatko je sebi miješao piće ali Franko je inzistirao da meni on miješa ali da ne ispadne čudno par puta je izmiješao Tini (curi s kojom sam bila u sobi) i Antei (cura koja je bila u sobi do nas). To je bila tek jedna od ludih večeri koje smo proveli zajedno a sljedeće su bile još bolje i lude a ja se čudim kako se neki uopće sjećaju ičega.
Sljedeći dan smo išli u Galimard, tvornicu parfema. Ja sam kupila dva - za sestru i Nelu jer znam koliko obožavaju parfeme. Taj dan navečer smo krenuli put Španjolske i bila sam uzbuđena jer znam ovaj put gdje sam provela 3 prekrasna tri mjeseca. Bila sam uzbuđena, kao da sam znala da će se stvari promijeniti. Za nekoga nabolje - a za neke nagore...
YOU ARE READING
Prava ljubav / Franko Kovačević - ZAVRŠENA ✔
FanfictionJedna obična vožnja autom će im promijeniti živote a da toga neće ni biti svjesni. best place: #2. dečko #4. nada #1. osjećaji #1. hajduk credit: Pravila Igre 1/9/2019 - 30/12/2019