U autu, skupa s Markom koji jako glasno pjeva 'Poljubac sreće', pjevam i ja. Istovremeno i plesem i iman svoj vlastiti koncert. Toliko sam se uzivila u to da nisam ni primjetila da sam nekoga skoro zgazila. Taman kad sam se htjela izderati na njega on mi pokuca na vrata. Otvorim prozor i nasmijem se.
"Je li ti gledas di vozis?" -kaze i nasmije se.
"Oprosti, je li ti čuješ pismu? Iman svoj koncert."
"Aaa da, da. Poljubac sreće. Sican se svega s tom pismom."
"Daj uđi unutra." -kažem mu i otvorim vrata. On brzo uđe.Upalim motor i nastavim voziti. Oboje počnemo pivat i uživam ga gledat kako je uzivljen. Falia mi je. Uzme mi mobitel i trazi neku pjesmu.
"Kako imaš 'Da te nemam ja'?"
"Preko Deezera sam je presnimila."
"Ah." -nasmije se i pusti jednu pjesmu koju sam slušala cijelo jedno ljeto.
"Ne mogu virovat da si upravo pustia 'Dugujes mi ljeto'!!! Kako si se sitia??" -kazem i prasnem u smijeh.
"Palo mi je napamet."Brzo dođemo do škole. Parkiram se iza škole gdje i uvijek.
"Ovaj.. moram ti reći. Idem u tvoju školu. I tvoj razred."
"Kako molim??" -upitam vristeci.
"Da, nisam mogao zadnja dva tjedna jer je bilo nekih problema ali sad ćeš me morati trpjeti još više."
"Lovre, to je najbolja stvar koju si mi moga reći." -kažem i snažno ga zagrlim. On me jos jace stisne. Skupimo stvari i izađemo. Prebaci ruku preko mog ramena i tako hodamo do škole. Na našem mjestu vidim Franka kako priča s Paulom i Irenom. Osjećam kako kipi iako mi nije jasno zašto. Dođemo do njih samo da se javimo. Veselo me pozdrave Irena i Paulo dok Franko s nekim prica na mobitel."Ovaj, hoćeš ti moći sjediti sama danas? Frane nema, a Paulo me pitao hocu li sjesti s njim." -upita me Irena.
"Nema problema." -kažem i pogledam Lovru. "Imam ja svoje društvo."On se samo nasmije a vidim da je Ireni drago što imam nekoga. Pozdravimo se i otidemo. Ucionica je otvorena i sjednemo na mjesto gdje je Irena sjedila.
"Kako si? Nismo se baš puno čuli ovih dana."
"Prekinuo sam s Karmen. Prije jedno... 5-6 dana. Nije baš da sam loše, ali nisam ni dobro. A ti?"
"Zašto ste prekinuli?? Moraš mi reći. Ja? Mislim prekinuti s Mihaelom."
"Zašto?" -upita šokirano.
"Duga priča, ali sve ću ti reći na odmoru."On samo kimne glavom pa mi ukratko ispriča što se desilo s Karmen. Razumljivo. Jos malo pričamo o tome pa mi ispriča jednu presmisnu priču i taman su se stvari poklopile da sam se smijala ka debil u trenutku kad je Franko usa u razred, pet minute prije nego sta je ušla naša profesorica iz politike. Mislim da su se stvari upravo još više zakomplicirale.
YOU ARE READING
Prava ljubav / Franko Kovačević - ZAVRŠENA ✔
FanfictionJedna obična vožnja autom će im promijeniti živote a da toga neće ni biti svjesni. best place: #2. dečko #4. nada #1. osjećaji #1. hajduk credit: Pravila Igre 1/9/2019 - 30/12/2019