vrime leti

137 19 0
                                    

Vrijeme leti. Stvari se mijenjaju. Stvari su se promijenile sa mnom i Frankom. Još je manje bio u školi i više se družio s onim popularnijim dečkima iz razreda iako su svi bili jednako popularni. Neki su ipak mrvu bili popularniji. Tu se cakr našao i Paulo. Ispred mene nije pričao o njemu. Ja sam se u međuvremenu počela družiti s jednim dečkom iz razreda do moga ali nije mogao zatomiti osjećaje koje sam još uvijek osjećala prema Franku. Kako je vrijeme prolazilo, više smo se družili nas šestero. Bili smo prava mala grupica. Ja i Renato, Paulo i Irena te Lovre i Nela. Ipak je ispalo da se Lovri svidala Nela. Ukratko, Nela je mjesec dana prije prekinula s Marinom, Lovre se samo našao na pravom mjestu u pravo vrijeme. Mic po mic, Nela se zaljubila u njega i rekla mi da je u njemu našla ono što Marino nije imao. Ja sam znala da će ovo s Renatom kratko trajati. Sada su bili praznici. Vrijeme je prebrzo prošlo a prvo polugodište kao da se nije ni dogodilo. Božić je bio pred vratima i svugdje su bile naznake snijega osim u Splitu. Nisam znala da me ove praznike očekuje najbolji poklon koji mogu dobiti. Škola je završila prije tri dana. Sve se nekako brzo odvilo. U dubini duše sam se nadala da će Franko ovo polugodište biti više sa mnom. S nama. Ali nije... Škola je bila prazna bez njega bez obzira na to koliko je ljudi bilo u njoj i oko mene.

Prava ljubav / Franko Kovačević - ZAVRŠENA ✔Where stories live. Discover now