vidiš li me?

145 20 0
                                    

U nedjelju ujutro stojim ispred njegove kuće ko najveći luđak. Sakrila sam se ispred grma i taman kad sam skupila dovoljno hrabrosti kad neka cura duge smeđe kose i niskog rasta u crvenoj majici i bijelim hlačama pokuca na vrata. On otvori i nešto u meni poskoci. Odusevi se kad je vidi i snažno je zagrli. Uđu u kuću i zatvore vrata. Oči mi se napune suzama i izađem iza grma. Dođem do vrata hrabrija nego prije i ostavim mali znak pažnje s razglednicom. Na njoj piše 'brz oporavak' s preslatkim zekom. Ostanem još malo ispred vrata i otidem. Mislim da me u životu ništa nije ovoliko pogodilo. Odlučim otići kući i napisati pismo u svoj stari, čak i prastari dnevnik.

30.9.2018., nedjelja
Dragi dnevnice, kad vidim ove gluposti koje san tada smatrala važnima nasmijem se i sjetim se koliko je život bio lakši. Danas sam odlučila otići do Franka da pokušam nešto saznati. Da vidim kako je. Nadam se da je dobro. Nadam se da me nije vidio. Srdačno je zagrlio neku curu. Znala sam da je tako nešto. Prelijep je da bi bio sam. Ali.... Što je bilo s onim poljupcem? Osjetila sam da nije bio običan. Možda sam krivo napisala. Ne sjećam se točno... znam samo da sam osjetila njegove usne na svojima. Imao je to nešto u sebi. Nije bio samo običan dečko. Kvragu, nije ni to što je nogometaš. To mi ne znači. Je li do osobnosti? Nije onakav kako izgleda. Super je osoba. Divan, pazljiv, osjecajan. Zašto se nadam da mu se svidam kad nisam. Danas je to bilo očito. Ne mogu ovo nikome reći. Ne mogu svi shvatiti... Možda Irena, ali je sad zauzeta. Voli se s Paulom. Zasluzila je to. A ja? Što sa mnom? Mihael nešto skriva, Nela je zauzeta s učenjem - nema čak i vremena za svog dečka, a Irena je stalno s Paulom. Lovre nije tu, a kad je zauzet je. Larisa ima svoje probleme, baš kao i Karlo. Dragi dnevnice, što da radim? Kako da se nosim s time što sam se zaljubila u Franka?

Kvragu! -pomislim. To je prvi put da sam to rekla, odnosno napisala, a da sam bila sigurna u to.

Prava ljubav / Franko Kovačević - ZAVRŠENA ✔Where stories live. Discover now