a šta sada?

139 19 0
                                    

Subotu popodne provede pitajući se "hoću li mu poslati poruku?" Uđem u poruke, utipkam broj i mislim se. 'Hej' je preobicno i dosadno a ništa pametnije mi ne pada napamet sve dok mi se odjednom sjetim. Uđem u poruke, utipkam broj i počnem. Jednostavna poruka.

"Hej, jesi dobro? Nije te bilo čitav tjedan u školi."

I stisnem pošalji. Odgovor stigne brže nego što sam očekivala. Sledim se kad vidim njegovo ime. Mihael mi nikada ovako brzo nije odgovorio na poruku. Pročitam je.

"Heej, da dobro sam. Hvala na pitanju heh. Imao sam treninge u vrijeme škole pa nisam dolazio u školu i onda sam se razbolio. Zašto?"
"Ma zabrinila sam se za tebe. Kao prijateljica."

Ne odgovori. Ne odgovora čitav dan. Pomislim, zauzet je. Boli ga, umoran je. Bolestan je. Želi se odmarati.
Zašto se opterećujem? Zašto me briga? Prije tjedan dana sve je bilo dobro. Bio je samo prijatelj, bio je samo Franko. Sada me muči zašto ne odgovara na poruke. Shvatim da moram reci Ireni i Neli. Nazovem jednu pa drugu. Dogovorimo se večeras u 8 ispred kazališta. Ovo će biti teško za reći i znam da će me napasti da zašto im nisam prije rekla i da što je s Mihaelom. Shvatim da s Mihaelom nisam puno pričala otkako sam se vratila, a mene kao da nije bilo briga. I nije me bilo briga. Nisam toliko htjela razgovarati s njim, nije mi falio. Jesam li se ja odljubila od njega i zaljubila u nekog drugog? U Franka možda? Je li to bilo prije poljubca? Je li to bilo kada smo se vozili? Prije sam se stalno zaljubljivala u dečke na prvi pogled. A sada? Franko mi je u dva tjedna promijenio život. S njim je sve bilo ljepše, uzbudljivije. Život je imao smislila a ja sam se iskreno smijala. Uživala sam. Ovo je prešlo svaku granicu. Hitno sam trebala savjet jer mislim da sam se duboko uvalila u ovo.

Prava ljubav / Franko Kovačević - ZAVRŠENA ✔Where stories live. Discover now