Era o galagie infernala,ei bine,ca in orice pauza mare. Elevii faceau tot posibilul sa isi foloseasca energia inainte sa revina la viata plictisitoare de scolar cu nasul in carti.
Pauzele erau bune pentru o groaza de chestii. Intr-un timp relativ scurt,elevii reuseau sa faca multe lucruri,de la a sparge un geam pana la a imprastia o barfa in toata scoala.
Da...barfele erau baza in aceasta scoala,dar asta este. Toata lumea voia sa stie tot.
-Fato,ai auzit?
O blonda se prabusi pe locul din fata lui Jihae si a colegei ei de banca,Min. Ambele fete si-au ridicat capetele din mancare si telefoane.
-Ce?
Min musca din nou din banana,asteptand usor nerabdatoare sa auda noua barfa.
-S-a transferat un baiat la noi in scoala. Un an mai mare,in clasa cu Youngjae. Cica ii al naibii de chipes. Unii chiar cred ca este un model sau ceva.
Blonda,Yeji,zambi uitandu-se la ambele fete. Jihae dadu din cap inainte sa isi continue pranzul.
Ar putea fi..? Nu. Era si culmea ca noul ei vecin sau ajunga in aceeasi scoala cu ea. Okay,,,erau doar doua scoli,,,deci nu era chiar imposibil.
-Asculti,Ma Jihae?
Min isi trecu mana prin fata ochilor lui Jihae. Bruneta tresari,trezita la realitate. Clipi des de cateva ori.
-Hm. Scuze,am cazut pe ganduri. Ce spuneai?
-Ziceam ca vom merge la Youngjae,in pauza,ca sa vedem vedeta scolii. Vii?intreba Yeji cu un zambet mic,dar ochii ei transmiteau un entuziasm de nedescris.
Jihae aproba cu o miscare din cap,incalcand ce isi promisese,si anume,sa stea cat mai departe de baiatul nou.
Bruneta se holba la ceas toata ora. Ea..Nu era de parca anticipa faptul ca o sa verifica daca chiar era tipul de noaptea trecuta. Mai mult era ingrijorata.
Dar cum suna clopotelul,Min o apuca de mana si o trase spre usa.
-Grabeste-te,inainte ca fanele sa se adune in fata usii lor,spuse voioasa colega ei de banca si incepu sa mearga repede.
-Stop!Este interzis fanelor.
In fata usii se afla Lee Kihyun. Il cunosteau doar pentru faptul ca Youngjae ii sparsese nasul cand acesta incerca sa ii puna mana pe fund lui Min.
-Vrem sa il vedem pe Youngjae,nu pe tipul al carui garda de corp te dai,isi dadu Yeji ochii peste cap,ridicand cutia cu mancare si intrara in clasa.
Jihae se uita prin clasa si il ochi pe prietenul ei,dar ii era extrem de greu sa nu se uite la noul baiat,care statea in banca,fix langa usa din spatele clasei. Poate pentru ca erau o gramada de fete adunate langa el si din cauza aurei lui dubioase care atragea atentia oricui.
-Mancare,exact cum am promis!zise Yeji odata ce ii inmana caserola lui Youngjae.
-Mersi,dar nu cred ca ati venit pentru mine,ci pentru o exhibitie..,chicoti blondul si arata spre spatele clasei.
-Ambele,Min spuse si isi muta privirea catre noua atractie a scolii.
-Atunci du-te la el,zambi Youngjae.
Min ii arunca o privire scurta baiatului si se indrepta spre elevul nou.
-Voi nu mergeti?
-E dragut dar,stii tu,eu plac pe altcineva..Arata superb,dar Jisung...e Jisung,zambi Yeji. Dar tu?Fericit cu noul coleg?
-Desigur..Clasa e mai galagioasa ca niciodata,nu mai am nicio sansa sa dorm. Tot ce aud e ''Hwang Hyunjin oppa e asa frumos!!!'',ridica Youngjae din umeri.
Hwang. Hyun. Jin.
Jihae se uita in directia baiatului si putu sa jure ca privirile lor se intalnira pentru un moment.
-Dar arata bine!rase Yeji iar ea si Youngjae se uitara in directia lui Hyunjin.
Acum toti trei se uitau la Hyunjin. Chiar arata bine...Trasaturile lui erau delicate. Ce atragea cel mai mult atentia erau buzele lui,dar Jihae s-a pierdut in ochii lui.
purta o geaca de blugi,un tricou alb simplu si blugi negri. Tinuta tipica a cuiva care nu vrea sa se strofoace cu hainele,insa el tot nu era genul de persoana care putea sa treaca neobservata.
-Min,lasa baietii mai mari si hai sa mergem!se trezi Jihae vorbind.
Hyunjin se uita la fata cu parul scurt,observand ca se ridica,si ii zambi. Jihae era socata. Era prima data cand il vedea pe Hyunjin zambind,si parca sala de clasa se lumina in acel moment. Privirea baiatului traversa clasa pana o intalni pe a brunetei. Printul isi inclina capul intr-o parte cand o zari pe fata. Privirea lui se raci iar fata lui deveni serioasa.
Jihae isi muta privirea in alta parte.
Jenant...
-Iesim dupa ore?intreba Min imediat ce iesisera din clasa.
-Trebuie sa merg la munca intr-o ora,ofta Youngjae,uitandu-se la ora.
-Am planuri cu parintii azi,se scuze Yeji usor vinovata.
-Ii stii pe ai mei,zise Jihae cu o expresie neutra.
-Ayo!o voce se auzi din spate si in cateva secunde Youngjae si Yeji erau cuprinsi de dupa gat de un baiat cu par argintiu. Unde mergeti,printeselor si Youngjae?
-Cat mai departe de tine,domnule Christopher!ii raspunse Yeji cu un zambet inocent.
-Urat,pustoaico,se bosumfla Chris.
Au iesit impreuna din scoala,vorbind despre diverse lucruri. Odata ce au iesit din cladire si lumina le intrase in ochi,un baiat cu parul castaniu se ivi.
-Salut,copii.
-Ca un inger ai aparut,Seungmin!isi dadu Yeji ochii peste cap,un chicot strecurandu-se printre buzele ei.
-Asa e mereu,rase Christopher.
-Te conduc,Min,zambi usor Seungmin
Fata rosi si aproba cu un gest din cap.
-Iubirea pluteste in aer,ofta Yeji dramatic,starnind rasetele celor ramasi.
-Kim Seungmin,ai grija de ea!il atentiona Chan,in timp ce lua ghiozdanul blondei si il arunca pe bancheta din spate a masinii lui.
Yeji urca in masina lui Chris,pe locul din dreapta. Ii urmarea cu privirea pe cei doi adolescenti care erau mult mai in fata decat ei si pareau sa se distreze impreuna.
Jihae era fericita cand isi vedea prietenii fericiti. Zambea larg. Ii parea totusi rau ca nu putea sa stea mai mult cu ei.
-Pa,copii!tipa Chan pe geam,inainte sa porneasca spre casa cu sora lui.
Jihae le facu cu mana.
-Iubirea e peste tot. Scarbos,spuse ea cu o expresie dezgustata.
Youngjae rase si o batu usor pe spate.
-Da,din pacate. Trebuie sa plec. Ne vedem maine.
Blondul se urca pe bicibleta,nu inainte de a i saruta parinteste crestetul fetei. Pleca si el.
-Sunt singura iar,ofta fata.
Isi scoase din buzunar telefonul si isi baga castile in urechi. Porni spre poarta scolii si il vazu acolo,rezemat de gard. Hwang Hyunjin.
Chiar arata de parca era desprins dintr-un film sau o revista de benzi desenate.
Fara sa se mai gandeasca,Jihae trecu pe langa el.Vazu cu coada ochiului ca baiatul isi ridica privirea din telefon si se uita fix la ea.
Isi musca partea interioara a obrazului si continua sa mearga. Spera ca nu e atat de rosie pe cum simtea ca e.
Un lucru era cert;Jihae nu mai era singura.
Acum era un baiat inalt mergand in spatele ei cu mainile in buzunar.
–🌹
CITEȘTI
ᴿᵁᴺᴬᵂᴬᵞ|h.h.j
Fanfictionin care hyunjin e vecinul de langa -a Stray Kids fanfiction ©seungjinenthusiast 2019